شناسهٔ خبر: 64224271 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

صرف بیش از۱۷۷میلیارد ریال اعتبار در طرح ملی آبرسانی روستایی کلاردشت

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران از صرف بیش از ۱۷۷/۴ میلیارد ریال اعتبار در طرح ملی آبرسانی روستایی، در شهرستان کلاردشت طی سال‌های گذشته خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، بهزاد برارزاده افزود: از این اعتبار، مبلغ ۱۱۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برای اجرای فاز اول قرارداد محرومیت زدایی در شهرستان کلاردشت هزینه شد.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان کلاردشت درطرح ملی آبرسانی روستایی، ۴ پروژه شامل ۱ مجتمع و ۳ پروژه‌ی تک روستایی با برخورداری ۱۰ روستا تعریف شد، افزود: ۴ پروژه شامل ۱ مجتمع و ۳ پروژه تک روستایی پس از اتمام تعهدات از طرح ملی خارج شده است.

برارزاده با بیان اینکه از این طح هاها، در فاز اول محرومیت زدایی، ۱ پروژه به نام آبرسانی به روستای اسپند کلا لحاظ شد، ادامه داد: احجام فیزیکی این پروژه‌ها شامل اجرای لوله گذاری ۸ کیلومتر خط انتقال و ۱۷ کیلومتر شبکه توزیع آب، تهیه، نصب و راه اندازی ۱ دستگاه دیزل ژنراتور، فیلتر بتنی ۲۰۰ لیتر برثانیه و ۴ دستگاه پکیج حذف آهن می‌باشد که پس از اجرای آن‌ها، کمک شایانی به افزایش ظرفیت تصفیه خانه آب کلاردشت و ۲۰ روستای بهره مند، می‌نماید.

مدیرعامل آبفا مازندران تصریح کرد: تا کنون ۲۱ کیلومتر شبکه توزیع (بیش از تعهد) به اجرا در آمد.

وی میزان پیشرفت فیزیکی آبرسانی به روستای اسپندکلا را ۶۲/۱۹درصد دانست.و خاطرنشان کرد: در فاز بعدی محرومیت زدایی نیز ۳ روستا از روستا‌های شهرستان کلاردشت، در قرارداد با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) لحاظ شده که پس از ابلاغ این قرارداد، عملیات اجرایی آن‌ها آغاز خواهد شد.

نظر شما