شناسهٔ خبر: 64221870 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

۵ دی ماه:

آخرین مهلت ثبت نام در دومین کنگره استانی زنان تأثیرگذار در همدان

مدیر کل امور بانوان استانداری همدان گفت: ۵ دی ماه آخرین مهلت ثبت نام در دومین کنگره استانی زنان تأثیرگذار در همدان است. 

صاحب‌خبر -

آخرین مهلت ثبت نام در دومین کنگره استانی زنان تأثیرگذار در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فاطمه ستاری نوید با اشاره به عرصه‌های ثبت‌نام فعالیت بانوان تاثیرگذار در استان گفت: این عرصه‌ها شامل حوزه علمی، پژوهشی و فناوری، اقتصادی و کارآفرینی، فرهنگی و اجتماعی، تعلیم و تربیت، ورزشی، فرهنگ و هنر، سیاست‌گذاری، حکمرانی، گفتمان‌سازی و رسانه است.

او تصریح کرد: بانوی تأثیرگذار بانویی است، پویا و فعال در هر گوشه‌ای از ایران پهناور که در میدان تکلیف دست از تلاش برنمی دارد و ضمن حفظ روحیه زنانه و نقش‌آفرینی موثر در خانواده خود در هر عرصه‌ای که بتواند در جامعه اسلامی، پرچم تلاشگری را به اهتزاز درمی‌آورد. 

مدیر کل امور بانوان استانداری همدان با بیان اینکه راه ارتباطی برای ثبت‌نام از طریق سامانه http://banooiran.ir است گفت: کنگره استانی در هفته بزرگداشت مقام زن در روز ۱۳ دی همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) با حضور مقامات کشوری و استانی برگزار می‌شود.

فاطمه ستاری نوید افزود: معرفی الگوی زن ایرانی_ اسلامی، تقویت جریان انقلابی با محوریت الگوی سوم زن، معرفی زنان نخبه، کارآفرینان و کنشگران و فعالان و فراهم سازی زمینه ارتباط در حوزه زنان و توسعه فرآیند، ایجاد گفتمان حول محور کنگره بانوان تأثیرگذار در جامعه ایرانی صحیح بخشی از این اهداف است.

نظر شما