شناسهٔ خبر: 64186412 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امام جمعه یزد مطرح کرد؛

لزوم تقویت دین باوری و خدامحوری در جامعه

آیت الله ناصری گفت: دشمن همواره در تلاش است تا ما را از خدا و ارزش‌های الهی دور کند، پس باید محکم و استوار با توکل به خدا بصیرتمان را افزایش دهیم.

صاحب‌خبر -

آیت الله ناصری، امام جمعه یزد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر یزد، با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای فتنه انگیزی در بخش‌های فرهنگی، اقتصادی و دینی در جامعه افزود: باید مراقب باشیم فریب دشمنان را نخوریم و از مسیر انقلاب و ارزش‌های والای آن دور نشویم.

امام جمعه یزد گفت: دشمن همواره در تلاش است تا ما را از خدا و ارزش‌های الهی دور کند و به فساد و فحشا و تباهی بکشاند، پس باید محکم و استوار با توکل به خدا بصیرتمان را افزایش دهیم و در مسیر الهی گام برداریم. 

آیت الله ناصری تصریح کرد: این فتنه‌ها، تحریم‌ها و دشمنی‌ها ما را استوار‌تر می‌کند وبا صبر، استقامت و بصیرت است که همواره پیروزمیدان هستیم و در مسیر انقلاب ثابت قدم می‌مانیم.

او در بخش دیگری از سخنان خود روز ملی ایمنی در برابر حوادث و بلایای طبیعی را گرامی داشت و بر آمادگی برای مقابله با حوادث و بلایای طبیعی و کاهش اثرات حوادث طبیعی در استان تاکید کرد و گفت: در موضوع آب نیز باید مسئولان استان با جدیت هم کار انتقال و هم مصرف را به درستی مدیریت کنند.

گرامیداشت سالروز وفات حضرت ام البنین (ع) و روز تکریم مادران و همسران شهدا دیگر موضوعی بود که نماینده، ولی فقیه در استان در خطبه‌های نماز جمعه شهر یزد به آن اشاره کرد.

نظر شما