شناسهٔ خبر: 64176962 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مراسم تجلیل از بازنشستگان رسانه استانی:

هنر، بازنشستگی ندارد

خبرگزاری صدا و سیما

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام در مراسم تجلیل از بازنشستگان رسانه استانی، گفت: از ظرفیت کارکنان و هنرمندان بازنشسته، استفاده می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ امروز با حضور مدیرکل بازنشستگی سازمان صداوسیما و مدیر امور ایثارگران رسانه ملی از بازنشستگان صدا و سیمای مرکز ایلام تجلیل شد.

بهرام، مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام نیز عدالت محوری و توجه به سرمایه انسانی را از ویژگی‌های سند تحول رسانه ملی برشمرد و گفت: صدا و سیمای مرکز ایلام در صدد است از تجربه و دانش بازنشستگان این مرکز در تولید برنامه‌های فاخر استفاده کند.
معینی، مدیرکل بازنشستگی سازمان صداوسیما در این مراسم با تقدیر از خدمات بازنشستگان رسانه ملی، گفت: یکی از برنامه‌های مهم سازمان در ۲ سال اخیر، تبدیل وضعیت ۵ هزار نفر و تعیین تکلیف وضعیت بیمه‌ای ۱۰ هزار نفر از کارکنان این سازمان بوده است.
رستمی، مدیر امور ایثارگران رسانه ملی هم از پیگیری‌های سازمان صدا و سیما برای پرداخت مزایای حق مناطق جنگی در ۶ استان کشور از جمله ایلام، خبر داد.

<div id="video-display-embed-code_10586390"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4097635/10586390?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما