شناسهٔ خبر: 62865721 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رالی بازنشستگان کشوری در ایلام برگزار شد

مدیر صندوق بازنشستگی استان ایلام گفت: چهارمین دوره رالی خانوادگی ویژه بازنشستگان استان با شرکت ۳۰ راننده بازنشسته در مسیری به طول ۱۴ کیلومتر برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سید روح الله عبدالهی گفت: هدف اصلی از اجرای این برنامه مفرح فرهنگی ورزشی توجه به تحکیم و بنیان خانواده، تقویت روحیه نشاط در بین بازنشستگان و خانواده‌های آن‌ها و برگزاری یک برنامه خانواده محور بود.

وی افزود: آشنایی بیشتر شرکت کنندگان با جاذبه‌های گردشگری طول مسیر مسابقه و همچنین اهتمام و توجه به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی یکی دیگر از اهداف و پیام‌های این برنامه به شمار می‌رود.

عبدالهی تاکید کرد: در طول مسیر مسابقه داورانی حضور داشتند که در مورد موضوعاتی، چون رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، میزان دقت رانندگان به حواشی جاده در طول مسیر، میزان تسلط رانندگان به قوانین راهنمایی و چگونگی انجام یک سفر شاد و ایمن از رانندگان سوالاتی را می‌پرسیدند.

مدیر صندوق بازنشستگی استان ایلام کرد: در پایان این رالی خانوادگی به سه نفر از رانندگان بازنشسته که موفق به کسب بیشترین امتیاز از سوی داوران شده بودند جوایزی اهدا شد.

عبدلهی تاکید کرد: این مسابقه از منطقه تفریحی جنگلی دالاب در شهرستان چوار تا منطقه گردشگری سراب ایوان به طول ۱۴ کیلومتر با شعار‌های "ایران گردی را از ایلام گردی آغاز کنیم" و " تقویت گردشگری خانوادگی" برگزار شد.

استان ایلام در سال جاری از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به عنوان یکی از پدیده‌های نوظهور گردشگری معرفی شد.

<div id="video-display-embed-code_10263860"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4010978/10263860?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما