شناسهٔ خبر: 64174632 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

یادواره شهدا در کرمان وانار

همزمان با تشییع و خاکسپاری یکی از شهدای گمنام ، اولین یادواره سرداران شهید و۱۳شهید روستای قائم آباد کرمان ویازدهمین یادواره 6شهید دهستان بیاض انار هم برگزار شد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان در این مراسم  سخنگو ومسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهدا با ایمان وعشق وارادت به حضرت امام ره از همه هستی خود گذشتند و آرمانهای امام راحل را که ارمانهای برگرفته از قران کریم وفرهنگ اهل بیت بوده امتداد دادند

سردارشریف افزود: فلسطینی ها امروز راه مقاومت را برگزیده اند و تربیت یافتگان مکتب شهید سلیمانی با الهام گرفتن از انقلاب اسلامی ، اسرائیل غاصب را به زانو درخواهند آورد.

سردار شریف با اشاره به انتخابات اسفند ماه از مسئولان خواست برای خدمت و جلب رضایت مردم ، بیشتر تلاش کنند زیرا هرچه درصد مشارکت و حضور در پای صندوق های رای بیشتر شود دشمنان مایوس تر خواهند شد.
 اولین یادواره سرداران شهید و۱۳شهید روستای قائم آباد کرمان هم همراه با تشییع شهید گمنام دیشب با سخنرانی حجت الاسلام عربپور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان برگزار شد.

در این مراسم از خانواده های سرفراز شهیدان این منطقه به ویژه پدر سردارشهیدحمیدرضا هاشمی ازشهدای امنیت و سردار شهید لنگری زاده از شهدای مقاومت قدر دانی شد.

 

 

<div id="video-display-embed-code_10585554"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4097398/10585554?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما