شناسهٔ خبر: 64168576 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بانوان تاثیرگذار آذربایجان غربی شناسایی و معرفی می‌شوند

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت : بانوان تاثیرگذار در سطوح خرد و کلان شناسایی و معرفی می‌شوند.

صاحب‌خبر -

بانوان تاثیرگذار آذربایجان غربی شناسایی و معرفی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، دومین جلسه ستاد بزرگداشت هفته زن و روز مادر و برگزاری دومین کنگره ملی زنان تاثیرگذار با هدف هماهنگی اجرای برنامه های گرامیداشت هفته زن و برپایی کنگره در سالن شهید نیکخواه استانداری آذربایجان غربی برگزار شد.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی ،در نشست با مشاوران زن دستگاه‌های اجرایی که به منظور انجام هماهنگی در برگزاری برنامه های هفته زن و برپایی دومین کنگره ملی زنان تاثیرگذار برگزار شد، با اشاره به لزوم برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های هفته زن گفت: برنامه های این هفته با غبارروبی مزار شهدا در استان آغاز خواهد شد.

نیر الهامی ،افزود: دومین کنگره ملی زنان تاثیرگذار همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه (س) برگزار می‌شود و از اهداف مهم این کنگره، معرفی زنان نخبه و تاثیرگذار در سطوخ خرد و کلان، بدون سوگیری‌های مختلف است.

  وی با اشاره به اینکه محیط‌هایی که بانوان در آنها تاثیرگذاری خرد و کلان دارند، مورد توجه این کنگره است؛ تاکید کرد: در دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار، نگاه این است که اقشار کمتر دیده شده را ببینیم. بنا داریم با شناساندن زن مسلمان از عظمت زنانگی آنان در حیطه‌های گوناگون تقدیر کنیم تا الگوسازی آنان برای اعتلای خانواده، به ارتقای  کیفی  جامعه منجر شود.

الهامی با اشاره به اینکه در این کنگره رهبری و مدیریت خلاقانه بانوان در کنار نقش آنان در خانواده مورد توجه قرار می‌گیرد، گفت: داوری در این کنگره به صورت جمعی صورت می‌گیرد.

وی اظهار داشت : تمامی بانوان که در حوزه های مختلف علمی پژوهشی و فرهنگی و اجتماعی فعال هستند می توانند با مراجعه به سایت https://banooiran.ir ثبت نام و در این کنگره شرکت کنند.

نظر شما