شناسهٔ خبر: 68586103 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

فرماندار ویژه شهرستان کاشان:

از ظرفیت مردم در کنگره شهدای کاشان استفاده شود

حوزه / محمدی فشارکی گفت: زمینه حضور مردم در برگزاری کنگره شهدای کاشان، اجلاسیه‌ها، نمایشگاه‌ها و دستاوردها باید فراهم شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حمیدرضا محمدی فشارکی شامگاه امروز در نشست هم اندیشی خبری کنگره ملی شهدای کاشان که در دبیرخانه دائمی کنگره ملی شهدای این منطقه برگزار شد، اظهار داشت: برکات این کنگره از زمان جدول بندی‌ها شامل همگان بوده است.

فرماندار ویژه کاشان، با بیان اینکه ۳۰ کتاب راجع به کنگره شهدای کاشان به رشته تحریر در آمده است، گفت: به مرور زمان هرکدام از این کتب در اجلاسیه‌های شهدا رونمایی می‌شود.

محمدی فشارکی ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس، گفت: از فرصت هفته دفاع مقدس، بازگشایی مدارس در مهرماه، هفته بسیج دانش آموزی و روز دانشجو و دیگر مناسبت‌ها باید در پیوست کنگره شهدای کاشان بیش از پیش استفاده شود.

رئیس ستاد اجرایی کنگره ملی شهدای کاشان، با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت‌های شهرستان کاشان و استان در هرچه با شکوه‌تر برگزار شدن کنگره ملی شهدا استفاده شود، ابراز کرد: زمینه حضور مردم نیز در برگزاری این کنگره، اجلاسیه‌ها، نمایشگاه‌ها و دستاوردها باید فراهم شود.

وی با بیان اینکه تمام تلاشمان را در برگزاری این کنگره به کار گرفته‌ایم، تصریح کرد: امیدواریم به برکت کنگره، مشکلات موجود در سطح منطقه برطرف شود.

فرماندار ویژه شهرستان کاشان با بیان اینکه فعالیت‌ها و سیاست گذاری‌ها در شهرستان باید با پیوست کنگره باشد، ابراز کرد: تلاشمان بر این است که اگر قرار است جایی کلنگی به زمین زده شود، با یاد و نام شهدا باشد.

محمدی فشارکی با بیان اینکه برنامه‌های کنگره نباید فقط منحصر به خاطره‌گویی باشد، ادامه داد: قدرت و عظمت کنگره شهدا باید به گونه‌ای باشد که گره‌های کور شهرستان را نیز برطرف نماید کما اینکه تا الان نیز به مدد شهدا توانسته‌ایم خیلی از مشکلات را برطرف کنیم.

رئیس ستاد اجرایی کنگره ملی شهدای کاشان، با بیان اینکه این کنکره خاص یک مجموعه خاص نیست، تأکید کرد: باید کلیه مسئولان و اقشار مختلف مردم در برگزاری این کنگره به نوعی سهیم باشند.

محمدی فشارکی، خاطرنشان کرد: شهرستان کاشان بیش از ۱۸۰۰ شهید، ۲۳ هزار و ۷۵۰ نفر ایثارگر تقدیم انقلاب کرده است.

فرماندار ویژه شهرستان کاشان، با بیان اینکه این شهرستان در چهارم دی ماه روز عملیات کربلای ۴ بالغ ۸۶ شهید را تقدیم انقلاب کرده است، اظهار کرد: مردم کاشان در ۱۸ شهریور در عملیات قادر ۳۸ شهید را در یک روز تقدیم انقلاب کردند.

محمدی فشارکی، با بیان اینکه شهرستان کاشان بالغ بر۵۷ شهید مفقودالاثر دارد، یادآور شد: امیدواریم در این کنگره بتوانیم یاد نامشان را گرامی بداریم.

وی با بیان اینکه در ۱۲ آبان روز ایثار و شهادت، ۹۶ شهید در یک روز در کاشان تشییع شدند، گفت: از خبرنگاران انتظار داریم به‌صورت هنرمندانه، یاد و خاطره شهدا را بیان کنند.

انتهای پیام. / .

از ظرفیت مردم در کنگره شهدای کاشان استفاده شود

از ظرفیت مردم در کنگره شهدای کاشان استفاده شود

نظر شما