شناسهٔ خبر: 64166382 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

گلستان استان ظرفیت‌ها است؛ باید از ظرفیت‌ها به نحوی صحیح بهره برداری کرد

رئیس جمهور در بدو ورود به گلستان با بیان اینکه استان گلستان، استان ظرفیت‌ها است، گفت: مهم آن است که با همفکری و هم اندیشی بزرگان از این ظرفیت‌ها به نحوی صحیح بهره برداری کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ آقای سید ابراهیم رئیسی افزود: در دور اول سفر به نیاز‌های فوری و ضروری استان واقف شدیم. دوستان و همکاران ما با همکاری مردم عزیز بسیج شدند که آنچه ضروری است، دنبال کنند.

آقای رئیسی ادامه داد: شناخت مسئله و حل مسئله مورد نظر این دولت است. نهضت حل مسئله را در دولت دنبال می‌کنیم. از کنار مسائل نباید گذشت. باید مسئله را شناخت، راهکار‌های حل مسئله را پیدا و مسئله را حل کرد. برای چاله‌ها باید با کمک مردم و نخبگان چاره کرد.

وی اضافه کرد: در دور اول سفر طرح‌هایی که در این استان اجرا شد، طرح‌های قابل توجهی بوده و مبالغ قابل توجهی هزینه شده است.

آقای رئیسی با تاکید براینکه ما علاوه بر برنامه باید کارنامه داشته باشیم، گفت: در دور دوم سفر، ضمن پیگیری مصوبات دور اول، موارد مهمی که مورد توجه است، به اطلاع مردم خواهیم رساند.

وی افزود: حل مسائل، کار جهادی، روحیه جهادی و بسیجی می‌طلبد.

<div id="video-display-embed-code_10583317"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4096807/10583317?width=600&height=350"></script></div>

در این سفر تعدادی از وزرا، معاونان رئیس جمهور و روسای سازمان ها، آقای رئیسی را همراهی می‌کنند.

رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت، امروز پنجشنبه ۳۰ آذر و فردا جمعه اول دی میهمان گلستانی‌ها هستند.

خلیج گرگان، اولین مقصد آقای رئیسی است. بعد از خلیج گرگان، رئیس جمهور با اقشار مختلف مردم در مصلای گرگان دیدار خواهد کرد.

آقای رئیسی و تعدادی از اعضای هیئت دولت سیزدهم اسفند ۱۴۰۰ نیز به گلستان سفر کرده بودند.

در سفر اول رئیس دولت سیزدهم به گلستان در اسفند سال ۱۴۰۰، یکصد و ۱۱ طرح با نزدیک به ۴۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای توسعه گلستان مصوب شده بود. 

نظر شما