شناسهٔ خبر: 64131807 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

وداع با شهید مدافع امنیت علی دشت بوری

امروز مراسم وداع با شهید والامقام مدافع امنیت شهید علی دشت بوری در فرودگاه بین المللی بوشهر برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ پیکر پاک شهید دشت بوری پس از برگزاری مراسم وداع در بوشهر برای تدفین به زادگاهش شهر آباد تنگستان منتقل شد.

مراسم تشییع و تدفین شهید دشت بوری بعد از ظهر امروز در آباد برگزار می‌شود. 

شهید دشت بوری بامداد جمعه در حادثه تروریستی راسک به شهادت رسید.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در مراسم وداع با شهید مدافع امنیت علی دشت بوری گفت: قطعا این نوع عملیات‌های کور موجب تضعیف نظام ما نخواهد شد بلکه موجب اقتدار نظام است.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: حضور مردم استان در مراسم وداع با این شهید امنیت، نشان از خط مقابله با بیگانگان است.

وی اضافه کرد: فراجا یک نیروی مقتدر در عرصه امنیت و ارتقاء سطح آن است و بی تردید به زودی شاهد نابودی گروهک‌های تروریستی خواهیم بود.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر خطاب به گروهک‌های تروریستی گفت: این نوع عملیات در تاریخ انقلاب تجربه شده و بجایی نخواهند رسید و جز اقتدار و توانمندی نظام را شاهد نخواهند بود.

استاندار بوشهر نیز با بیان اینکه فراجا در کشور مسئول امنیت داخلی کشور هستند گفت: امنیت امروز کشور مدیون تلاش‌ها و مجاهدت‌های شبانه روزی فرماندهان و کارکنان غیور فراجای کشور است.

احمد محمدی زاده افزود: آمریکا و اسرائیل مزدورانی در منطقه دارند که در تلاش برای خدشه دار کردن امنیت کشور هستند و اقدامات آن‌ها با توجه به سیاست‌هایی است که توسط آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها به مزدوران شان و گروهک‌های تکفیری گفته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فراجا در کشور نقش اساسی و بنیادی دارد اضافه کرد: دشمن در تلاش برای تضعیف این نقش است، اما شهدایی، چون علی دشت بوری با نثار جانشان توطئه دشمنان را سرکوب کردند.

فرمانده انتظامی استان هم گفت: فرماندهی انتظامی استان ۱۵۹ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده که در عرصه‌های گوناگون، چون مبارزه با مواد مخدر، شرارت و امنیت بوده است.

سردار سوسنی اضافه کرد: با وجود این شهدا دیگر کارکنان عزم خود را جزم کرده و هر روز مصمم‌تر از قبل برای حفظ امنیت تلاش می‌کنند.

<div id="video-display-embed-code_10576995"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4094854/10576995?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما