شناسهٔ خبر: 64129526 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

استودیو Insomniac Games تا سال ۲۰۳۰ پنج بازی به بازار عرضه می‌کند

عرضه ۵ بازی در ۵ سال / insider-gaming

صاحب‌خبر -

اپراتور باج افزار Rhysida به خاطر عدم پاسخگویی سونی به درخواست‌های باج ۲ میلیون دلاری خود، اطلاعات زیادی از پروژه‌های استودیو Insomniac Games لو داده است. 

به نظر می‌رسد که این استودیو در تابستان تا سال مالی ۲۰۳۰ برنامه‌ریزی کرده بود. استودیو Insomniac Games قصد دارد بین سال‌های مالی ۲۰۲۵ تا ۲۰۳۰، پنج بازی به بازار عرضه کند که تنها یکی از آن‌ها قبلا معرفی شده بود. این بازی معرفی شده Wolverine محسوب می‌شود که اطلاعات بسیار زیادی نیز از آن لو رفته است. 

بازی‌های معرفی نشده اینسامنیاک گیمز

دیگر پروژه‌هایی که این استودیو در دست ساخت دارد عبارت اند از: بازی Venom که در سال مالی ۲۰۲۵ منتشر می‌شود، بازی Spider-Man 3 که در سال مالی ۲۰۲۸ منتشر می‌شود، بازی جدید Ratchet and Clank که در سال مالی ۲۰۲۹ منتشر می‌شود و بازی  X-Men که در سال ۲۰۳۰ منتشر می‌شود.

برنامه زمانی بازی‌های استودیو Insomniac برنامه زمانی بازی‌های استودیو Insomniac

همچنین باید اشاره کنیم که این توسعه دهنده قصد دارد به سه بازی خود بعد از عرضه نیز یک بخش چندنفره اضافه کند. طبق اسناد لو رفته اسپایدرمن ۲، Wolverine و X-Men بخش مولتی پلیر دریافت می‌کند و در سال آینده باید منتظر این آپدیت برای مرد عنکبوتی ۲ باشیم. نکته عجیب این است که بازی ایکس-من برای ۲۰۳۰ در نظر گرفته شده، اما حالت آنلاین آن برای ۲۰۲۸ لیست شده است!

البته باید به این نکته اشاره کنیم که برنامه‌های استودیو می‌تواند در سال‌های آینده تغییر کند و این بازی‌های لو رفته شاید هیچوقت عرضه نشوند یا برنامه عرضه آن‌ها تغییر کند.

کنسل شدن لست آو آس فکشنز و بدترین بازی سال ؟! | ویجی‌لاگ پلاس

استودیو Insomniac Games تا سال ۲۰۳۰ پنج بازی به بازار عرضه می‌کند - ویجیاتو استودیو Insomniac Games تا سال ۲۰۳۰ پنج بازی به بازار عرضه می‌کند - ویجیاتو insider-gaming

نظر شما