شناسهٔ خبر: 64076558 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

تونل وحشت حماس با عروسک های سخنگو

روزنامه رژیم صهیونیستی« یدیعوت آحانوت» در گزارشی مدعی شده است که نیروهای حماس از عروسک های سخنگو برای کشاندن نیروهای نظامی صهیونیستی به داخل تونل‌ها استفاده می‌کنند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از روزنامه رژیم صهیونیستی« یدیعوت آحانوت»، نیروهای حماس برای کشاندن نظامیان صهیونیستی به تله‌هایی که در ورودی تونل‌هایشان کار گذاشته‌اند، از عروسک استفاده می‌کنند.

 

این روزنامه صهیونیستی ادعا می‌کند نیروهای حماس از این ترفند برای کشاندن نیروهای رژیم صهیونیستی به داخل تونل‌ها استفاده می‌کنند و به محض نزدیک شدن نظامیان به دهانه تونل‌ها، ورودی تونل را که در آن بمب کار گذاشته شده، منفجر می‌کنند.

 

عروسک‌ها به زبان عبری صحبت می‌کنند و بعضی از آن‌ها عروسک‌هایی کوچک و بعضی دیگر عروسک‌هایی بزرگ هستند که نیروهای حماس آن‌ها را در دهانه تونل‌ها قرار می‌دهند.

 

این عروسک‌ها که به بلندگو متصل هستند و صدای آن‌ها را حتی در خارج از تونل‌ها نیز می‌توان شنید، صدای گریه پخش می‌کنند یا فریاد کمک سر می‌دهند و همین مسئله باعث می‌شود نیروهای اسرائیلی گمان کنند اسرا در تونل‌ها قرار دارند و به آنجا بروند.

 

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین تاکنون در هیچ یک از بیانیه‌های خود استفاده از عروسک‌های سخنگو را تایید نکرده است. با این حال، پیشتر کشته شدن تعدادی از نظامیان رژیم صهیونیستی  از جمله پسر «گادی آیزنکوت» یکی از مقامات ارشد نظامی اسرائیل که هم‌اکنون در کابینه جنگ تل‌آویو مشارکت دارد، در تونل‌ها تایید شده است.

 

 

انتهای پیام /ی.ح/ح

نظر شما