شناسهٔ خبر: 64022506 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معرفی سرمربی ستاره شهر محمودآباد

مدیران باشگاه لیگ دسته سومی ستاره شهر محمودآباد سرمربی جدید تیم خودشان را معارفه کردند.

صاحب‌خبر -

ستاره شهر محمودآباد که یکی از نمایندگان استان مازندران در رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال ایران است، بعد از استعفای عباس شکری، حالا آرمان رزقی یکی از مربیان با دانش فوتبال مازندران و شهرستان قائمشهر را بعنوان سرمربی جدید تیم خودشان معرفی کردند.

این مربی جوان اما با تجربه، دارای مدرک مربیگری B آسیا است و همچنین مدرک Fa level ۱ بین المللی را دارد و سابقه مربیگری در تیم نساجی مازندران را در کارنامه خود دارد.

شهرستان محمودآباد که از گذشته یکی از فوتبالی‌ترین شهر‌های استان مازندران بوده، حالا با حضور آرمان رزقی امیدوار است تا بتواند سهمیه خود را در مرحله نخست رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال ایران حفظ کند.

ستاره شهر محمودآباد تاکنون با ۹ امتیاز در جایگاه هشتم جدول رده بندی لیگ دسته سوم فوتبال ایران قرار دارد و فاصله امتیازی اندک تیم‌ها این امیدواری را برای محمودآبادی‌ها دارد که این تیم را به جایگاه بالاتری در جدول برساند.

آرمان رزقی در مراسم معارفه اش در جمع خبرنگاران گفت: فوتبال محمودآباد از قدمت بالایی برخوردار است و تلاش خواهیم کرد تا از اعتبار فوتبال این شهرستان دفاع کنیم.

رزقی افزود: لیگ دسته سوم یکی از لیگ‌های فرسایشی و طاقت فرسا برای تیم‌ها است و برای موفقیت در این لیگ باید تیم‌ها از تمام توان خود استفاده کنند و هیچ تیمی حق اشتباه کردن ندارد.

این مربی با دانش در ادامه گفت: در بازی‌های باقی مانده با تمام توان خودمان پا به میدان خواهیم گذاشت تا شرایط جدولی تیم را در انتهای فصل بهبود ببخشیم.

استان مازندران در رقابت‌های این فصل لیگ دسته سوم فوتبال ایران نمایندگان زیادی دارد و باید صبر کرد و دید چه شهر‌های توان صعود از مرحله نخست را دارند.

نظر شما