شناسهٔ خبر: 68212597 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

علت نا امید کننده تعویض وحید امیری کاپیتان پرسپولیس

پرسپولیس بدون مدافع چپ تخصصی لیگ را شروع کرد و گاریدو مجبور شد از وحید امیری در آن پست استفاده کند.

صاحب‌خبر -

پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی دو مدافع چپ اصلی خود یعنی عبدالکریم حسن و علی نعمتی را فروخت و هنوز مدافع چپی را جذب نکرده است. موضوعی که به یکی از دغدغه‌های اصلی هواداران و کادر فنی پرسپولیس تبدیل شده است.

پرسپولیس بدون مدافع چپ تخصصی لیگ را شروع کرد و گاریدو مجبور شد از وحید امیری در آن پست استفاده کند. این درحالی است که همه فوتبالی‌ها می‌دانند کارایی آچار فرانسه قرمزها در جلوی زمین و در میانه میدان بیشتر است.

امیری به پایان دوران فوتبالش نزدیک می‌شود و سن مناسبی برای یک مدافع رونده که بتواند هم در دفاع و هم در حمله مشارکت کند، ندارد. در نیمه دوم بازی با ذوب آهن، امیری چند بار دور خورد و مقابل بازیکن مستقیم خود کم آورد.

موضوعی که گاریدو خیلی زود متوجه آن شد و دست به تعویض کاپیتان تیمش زد. سرمربی اسپانیایی مجبور شد ایوب العملود که ذاتا یک مدافع راست است را به سمت چپ خط دفاعی ببرد و یغوب براجعه جوان را در سمت راست بازی دهد.

تعویضی که نشان می‌دهد عملکرد امیری به خصوص در نیمه دوم خوب نبوده و به همین دلیل تعویض شد. نداشتن مدافع چپ تخصصی در همین بازی اول خودش را نشان داد و مشخص شد نگرانی هواداران پرسپولیس و اصرار آن‌ها برای جذب یک جانشین باکیفیت برای عبدالکریم حسن بی دلیل نبوده است. 

 

نظر شما