شناسهٔ خبر: 64022242 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

وعده سرخرمن مسؤولان در تکمیل پل سمسکنده

پل سمسکنده ساری که ۱۵ سال از آغاز ساخت آن می‌گذرد، همچنان در انتظار عملی شدن وعده‌های مسئولان کشوری و استانی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، یکی از مشکلات استان مازندران طرح‌های نیمه کاره‌ای هست که با گذشت سال‌ها و کامل نشدن آنها کم کم تبدیل به آثار باستانی شدند. این روز‌ها اگر گذرتان از سمت نکا به ساری افتاده باشد یا بالعکس، دیوار حائلی در ابتدای ورودی شهر، توجه همگان را جلب می‌کند.
دیواری که سال‌ها از قدمت آن گذشته و قرار بود یا قرار هست به پل تبدیل شود، پلی که کلنگ آن در دولت نهم به زمین زده شد.از سال ۸۸ در خبر‌های مکتوب و تیتر خبر‌های قابل مشاهده هم از اوایل سال ۹۰ بی توجهی به این پل پر ماجرا را حکایت می‌کند و این در حالی است که شرکت توسعه زیر ساخت‌ها در اردبیشهشت ۱۴۰۱ قول دو ماهه برای فعال شدن کارگاه را داد و فرماندار ساری هم از اعتبار سفر رییس جمهور برای تکمیل این پل خبر داده بود که در این سفر ۱۵۰ میلیارد اعتبار برای این پروژه اختصاص ۳۰ میلیارد نیز تخصیص داده شد و همچنین گفت: برخورد جدی با پیمانکاران و خاطیان احتمالی خواهد شد.

آذر ۱۴۰۲ خبرنگار و دوربین خبر صدا و سیما به محل احداث این پل رفت، اما حالا با گذشت یکسال و ۷ ماه دیگر از آن تاریخ آجری روی آجر نرفت و پیمانکاری هم تغییر کرد تا اینگونه با رها ماندن پروژه‌ای دیگر، این مردم و شهروندان باشند که جور این وعده‌های بی اثر را بکشند.

توکلی معاون عمرانی استاندارگفت: تغییر پیمانکار کار ساده‌ای نیست و با زمان بندی درست تا شهریور سال آینده این پل ساخته و به بهره برداری خواهد رسید.
حالا باید منتظر ماند تا ایا طلسم تکمیل پل سمسکنده تمام میشود و یا به همین سرنوشت باقی می‌ماند.

بنیامین مرشدی گزارش می دهد

<div id="video-display-embed-code_10550965"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4088537/10550965?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما