شناسهٔ خبر: 63975342 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رییس پلیس اردبیل خبر داد:

کشف ۴ فقره پرونده زمین‌خواری به ارزش ۱۳۹ میلیارد ریال در اردبیل

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: با اجرای دومین مرحله طرح مبارزه با زمین‌خواری در اردبیل، چهار فقره پرونده به ارزش ۱۳۹ میلیارد ریال کشف شد.

صاحب‌خبر -

سردار جواد تقوی فرمانده انتظامی استان اردبیل از اجرای دومین مرحله طرح مبارزه با زمین‌خواری در اردبیل و کشف چهار فقره پرونده به ارزش بیش از ۱۳۹ میلیارد ریال خبر داد.

او تصریح کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان اردبیل دومین مرحله طرح سراسری مبارزه با زمین‌خواری را با هماهنگی قضائی و با همکاری یگان‌های حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری، سازمان ملی مسکن، امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی و شهرداری اجرا کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به شناسایی و کشف چهار مورد زمین‌خواری در این طرح گفت: زمین‌خواری‌های کشف شده به مساحت ۲۵۰ هزار و ۴۵۰ متر مربع بوده که ارزش این کشفیات برابر اظهار نظر کارشناسان ۱۳۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال است.

سردار تقوی از تشکیل چهار فقره پرونده برای زمین‌خواری‌های کشف شده خبر داد و افزود: در رابطه با این پرونده‌ها هفت نفر دستگیر شدند.

او با اشاره به اینکه بیش از ۲۵۰ هزار متر مربع از زمین‌خواری کشف شده مربوطه به مرتع است، اضافه کرد: زمین‌خواران با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

 

نظر شما