شناسهٔ خبر: 63970063 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

افتتاح هفتمین نمایشگاه ساخت داخل نفت گاز و پتروشیمی 

مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه استان بوشهر از افتتاح هفتمین دوره نمایشگاه ساخت داخل نفت، گاز، و پتروشیمی در مرکز همایش و نمایشگاه‌های بین المللی پارس در عسلویه خبر داد.

صاحب‌خبر -

افتتاح هفتمین نمایشگاه ساخت داخل نفت گاز و پتروشیمی 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ مهرداد ابراهیمی  گفت:همزمان با سال مهار تورم، رشد تولید برترین سازندگان و تولید کنندگان قطعات و تجهیزات مرتبط با صنایع نفت گاز پالایش و پتروشیمی جدید‌ترین نوآوری‌ها و محصولات خود را در به ویژه در حوزه‌های مرتبط با داخلی سازی و مجموعه‌های دانش بنیان در فضایی به گستره ۶ هزار متر مربع در معرض دید عموم قرار داده اند.

وی افزود: در حاشیه این نمایشگاه ضمن برپایی کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های دو جانبه و چند جانبه قرارداد‌ها و تفاهم نامه‌هایی به منظور استفاده حداکثری از توان سازندگان داخلی میان شرکت‌های ایرانی و صنایع عظیم مستقر در منطقه منعقد خواهد شد.

ابراهیمی با اشاره به جهاد اقتصادی و اقدامات شبانه روزی که این روز‌ها از سوی مهندسان و متخصصان صنعت نفت و گاز کشورمان در این منطقه حیاتی به عنوان خط مقدم جبهه اقتصادی کشور به منظور استمرار تولید در جریان است گفت: در این نمایشگاه که ۱۸۰ شرکت حضور دارند، زنجیره‌ای کامل از فعالیت‌های شرکت‌های فعال در عرصه تولید، فرآوری و صادرات محصولات نفتی با هدف ایجاد ارتباط نزدیک میان صنایع بالادستی و پایین دستی نفت و گاز به نمایش در خواهد آمد.

مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران معاون اقتصادی استاندار مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و رئیس پارک علم و فناوری خلیج‌فارس در آئین افتتاحیه این نمایشگاه بر لزوم پیوند بیشتر میان سازندگان داخلی و صنایع عظیم مستقر در منطقه تاکید کردند.

هفتمین نمایشگاه ساخت داخل نفت گاز و پتروشیمی از امروز یکشنبه ۱۹ تا چهارشنبه ۲۲ آذر ماه، هر روز از ساعت ۹ تا ۱۷ در مرکز همایش و نمایشگاه‌های بین المللی پارس (عسلویه) پذیرای متخصصان مدیران و فعالان عرصه نفت و گاز می‌باشد.

نظر شما