شناسهٔ خبر: 63970016 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توجه دولت به طرح‌های نیمه تمام در سیستان و بلوچستان

خبرگزاری صدا و سیما

طرح‌های عمرانی و کشاورزی در شهرستان ایرانشهر در صورت تامین اعتبار به زودی به اتمام خواهد رسید.

صاحب‌خبر -

برداشت خیار از اراضی گلخانه‌ای ایرانشهر
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای سیستان و بلوچستان، فرماندار ایرانشهر در خصوص گازرسانی به مجتمع گلخانه‌ای فارغ التحصیلان رشته کشاورزی در بخش مرکزی ایرانشهر گفت: چندین سال بود که در حوزه کشاورزی دغدغه‌ای وجود داشت و در حال حاضر گازرسانی این مجتمع به طول ۵ کیلومتر آغاز شده و در موعد مقرری که بنا شده به اتمام خواهد رسید.
جهاندیده گفت: باند دوم بزرگراه ایرانشهر به مهرستان با پیشرفت ۴۰ درصدی در حال اجرا می‌باشد و یکی از طرح‌های مهم و حیاتی شهرستان که در بخش مرکزی ایرانشهر واقع شده است.
وی افزود: این طرح از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است و دارای پیشرفت فیزیکی مناسبی بوده که با تأمین و تزریق منابع مالی به موقع این طرح هم در برنامه زمان بندی که برای آن مشخص شده به اتمام می‌رسد.
فرماندار ایرانشهر در پایان گفت: یکی از اولویت‌های ما در حوزه طرح‌های عمرانی پرداختن به طرح‌های نیمه تمام است که این طرح‌ها شتاب خوبی در چند وقت اخیر گرفته اند و با بهره‌برداری از این طرح‌ها خدمات خوبی در حوزه‌های مختلف به مردم ارائه می‌شود.

<div id="video-display-embed-code_10539579"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4085521/10539579?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما