شناسهٔ خبر: 63946923 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

هیچ بودجه‌ای نباید بازگشت داده شود

تمامی اعتبار‌های ملی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی هزینه شود

استاندار مازندران گفت: مسئولان تمامی اعتبار‌های ملی را برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان هزینه کنند و به فکر بازگشت اعتبار نباشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، استاندار مازندران در نشست شورای برنامه ریزی استان با اشاره به اینکه تکمیل طرح‌های نیمه تمام ملی باید در دستور کار مسئولان باشد گفت: ۱۲ طرح ملی عمرانی توسط شرکت‌های زیر مجموعه راه و شهرسازی در حال تکمیل است و باید نمایندگان این شرکت در جلسه نشست شورای برنامه ریزی حضور داشته باشند و تا ما مطالبه گری کنیم.

حسینی پور افزود: بخاطر برخی از مشکلات پیش افتاده در اجرای طرحها، هیچ بودجه‌ای نباید از استان خارج شود و باید تمامی اعتبارات در استان برای تکمیل طرح‌ها هزینه شود.

وی با بیان اینکه باید ساز و کار نظارتی منظم برروی طرح‌های ملی در سطح استان ایجاد کنیم، افزود: عقب ماندگی برخی از طرح‌های ملی در سطح استان بخاطر سوء نظارت است.

حسینی پور گفت: نظارت باید همراه با پیگیری باشد تا برای تکمیل یک طرح به نتیجه برسیم.

استاندار مازندران افزود: سه هزار طرح نیمه تمام در استان وجود دارد و نظارت بر همه این طرح‌ها نیازمند به راه اندازی سامانه‌ی نظارتی است.

آقای حسینی پور افزود: در کنار این سامانه همه دستگاه‌ها باید در حوزه نظارتی پای کار باشند.

توکلی معاون عمرانی استاندار مازندران در این نشست گفت: یکی از دلایل کاهش نظارت بر طرح‌ها عدم بموقع پرداخت اعتبارات است.

سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلای استان در این نشست خواستار لایروبی آببندان‌های استان بمنظور ذخیره سازی بیشتر آب برای بهره برداری در حوزه کشاورزی شد و گفت: متاسفانه توجه جدی به ظرفیت‌های آببندان‌ها در سطح استان نمی‌شود.

مومنی مدیرکل جهاد کشاورزی استان گفت: تا پایان امسال، ۷۶ آببندان لایروبی و آب گیری می‌شود.

<div id="video-display-embed-code_10536479"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4084251/10536479?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما