به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسن بهرامنیا اظهار داشت: امروز هفتمین ارتباط مردمی از طریق سامانه ۱۱۱ سامد با اقشار مختلف مردم از سراسر استان انجام شد و در این ارتباط مردمی، ۱۸ نفر از مردم استان به صورت تلفنی و از طریق سامانه سامد مشکلات و درخواستهای خود را مطرح کردند.
وی با بیان اینکه به ۲۰۳ مطالبه و خواسته مردمی در قالب هفت برنامه سامد پاسخ داده و مطالبات مردم با جدیت پیگیری شد، افزود: همه تماسها و درخواستهای مردمی تا حصول نتیجه نهایی و تحقق خواسته آنان پیگیری میشود.
استاندار ایلام در خصوص نوع درخواستهای مردمی در این ارتباط تلفنی، ادامه داد: عمده خواستههای مردم فهیم استان در این ارتباط تلفنی، دریافت تسهیلات، کمک مالی، اشتغال، دریافت وام برای پیش پرداخت اجاره مسکن و کمک و مساعدت برای بحث درمان بود که در این راستا بخشی از این درخواستها از طریق مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری و تعدادی بهصورت همزمان از طریق مدیرکل دستگاههای اجرایی مربوطه به صورت تلفنی پیگیری شد.
بهرامنیا با تاکید بر ارتباط همهجانبه و مستمر مدیران با مردم و رفع مشکلات و پیگیری مسایل آنان، عنوان کرد: سامانه سامد از مصادیق ارتباط بیواسطه دولت و مردم است.
به گفته استاندار ایلام، علاوه بر ارتباط مردم و دولت از طریق سامانه سامد، در استانداری و سفرهای شهرستانی با مردم نیز دیدار خواهیم داشت.
گفتنی است درپی درخواست و طرح مشکلات مردم با استاندار ایلام، بهرامنیا در تماس تلفنی با مدیران کل بهزیستی، راه و شهرسازی و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفتگو و دستورات لازم را برای رفع مشکلات مردم صادر کردند.
نظر شما