شناسهٔ خبر: 63933188 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

برگزاری دوره آموزشی ویژه دانشجویان بسیجی شهرستان‌های شرقی استان کرمان

مسئول بسیج دانشجویی بم از برگزاری دوره آموزشی ویژه دانشجویان شهرستان‌های شرقی استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

غلامرضا سلیمانی در گفتگو با گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو گفت: یکی از وظایف بسیج دانشجویی که امامین انقلاب برای ما ترسیم کردند تربیت نیرو هم تراز برای انقلاب اسلامی است.

وی افزود:درهمین راستا دوره تشکیلاتی سید الشهدا به مدت دو روز با حضور دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های شرق استان در بم برگزار شد.

او بیان کرد: این دوره برای اعضای شورای بسیج دانشجویی می‌باشد تا دانشجویان با ماموریت‌ها و وظایف خود در مجموعه بسیج دانشجویی بیشتر آشنا شوند تا در صحنه عمل بتوانند به مردم جامعه خدمت کنند.

وی افزود: یکی دیگر از وظایف بسیج دانشجویی خدمت رسانی به محرومین جامعه است، آشنایی با فعالیت‌های جهادی و تشکیلاتی و فضای رسانه‌ای جزو برنامه‌ها است.

او تاکید کرد: امروزه دشمن خیلی در فضای مجازی تمام‌توان خود را گذاشته و دانشجویان باید با بصیرت با این مساله مقابله کنند.

وی تصریح کرد: از آنجایی که آشنایی با فضای مجازی و تهدید‌های آن نیاز به آموزش دارد دانشجویان آموزش لازم در این زمینه را فراگرفته اند.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان بم گفت: تعداد ۵۰ نفر دانشجوی خانم و تعداد ۳۵ نفر دانشجوی آقا در این دو روز آموزش دیدند.

سلیمانی هدف از بر گزاری دوره را توانمندسازی واحد‌های بسیج دانشجویی در عرصه‌های مختلف دانست و گفت: دانشجو یک‌قشر جریان ساز و گفتمان ساز است و برای ماموریت خود باید آموزش‌های لازم را ببیند.

نظر شما