شناسهٔ خبر: 63913520 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تارتار: تیم شمس آذر را به خوبی آنالیز کردیم

رشت - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: تیم شمس آذر قزوین را به خوبی آنالیز و روی نقاط قوت و ضعف این تیم نیز کار کردیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مهدی تارتار روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های ملوان و شمس آذر قزوین در بندرانزلی اظهار کرد: با توجه به اینکه تمرینات خوبی را انجام دادیم و زمان کافی دراختیار داشتیم، در تمرینات روی نقاط قوت و ضعف شمس آذر به خوبی کار کردیم.

وی افزود: البته تیم شمس آذر را دست کم نخواهیم گرفت زیرا این تیم در کار حمله و ضدحملات بسیار خطرناک است و امیدوارم که بازیکنان ملوان تمام نکات تاکتیکی را مقابل این تیم در زمین رعایت و پیاده کنند و با تمرکز بالا بازی کنند تا با کمترین اشتباه، سه امتیاز این دیدار حساس را کسب کنیم.

وی ادامه داد: این در حالی است که همه بازی‌های امسال سخت و نفسگیر است و هیچ یک از مسابقات قابل پیش بینی نیستند که این امر کار را برای همه تیمها سخت کرده زیرا شاهدیم که شمس آذر در تبریز برابر تراکتور سازی به برتری می‌رسد و تیم هوادار نیز در قزوین، شمس آذر را شکست می دهد.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی اضافه کرد: با وجود اینکه امسال لیگ بسیار سختی را پیش رو داریم، باید امتیازات لازم را به خصوص در دیدارهای خانگی کسب کنیم تا همچنان در بین تیمهای بالای جدول قرار داشته باشیم و هدف ما نیز حفظ این روند است و در بازی مقابل شمس آذر نیز به طور قطع فقط برای کسب پیروزی به میدان خواهیم رفت.

تارتار بیان کرد: خوشبختانه در بازی مقابل تیم شمس آذر قزوین بازیکن محروم و مصدوم نداریم و با تمام قوا رو در روی این تیم قرار خواهیم گرفت اما بی محابا حمله نخواهیم کرد؛ شمس آذر تیم بسیار خطرناکی است ولی به بازیکنانم اعتقاد دارم و امیدوارم که در این دیدار به برتری برسیم اما بازیکنان ملوان نباید دچار غرور شوند.

وی به وقفه‌های ایجاد شده در رقابتهای فصل جاری لیگ برتر نیز اشاره و خاطرنشان کرد: این وقفه‌ها کار را برای تیمهای شهرستانی همچون ملوان سخت کرده زیرا هر چقدر که تلاش کردیم موفق نشدیم یک بازی تدارکاتی را برگزار کنیم و بناچار در بازی درون اردویی را انجام دادیم.

وی به فروش تمامی بلیت های این دیدار نیز اشاره و اظهار کرد: همانند سایر بازی‌ها انتظار حضور همه جانبه هواداران را داریم چون به حمایت آنان نیاز داریم؛ اما از طرفداران ملوان تقاضا دارم که فقط هوادارانی که بلیت تهیه کردند به ورزشگاه بیایند و از مسئولان انتظار داریم که ترتیبی اتخاذ کنند تا تعداد بیشتری تماشاگر بتوانند در ورزشگاه حضور یابند.

تیمهای فوتبال ملوان بندرانزلی و شمس آذر قزوین عصر روز جمعه ۱۷ آذر ماه در هفته دوازدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه زنده یاید سیروس قایقران بندرانزلی با هم به رقابت می‌پردازند.

تا پایان هفته یازدهم این رقابتها، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با کسب ۱۹ امتیاز در مکان دوم و تیم فوتبال شمس آذر قزوین با کسب ۱۰ امتیاز در رتبه دهم جدول رده بندی ۱۶ تیمی این مسابقات قرار دارند.

نظر شما