شناسهٔ خبر: 63904082 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان: به آنها بگویید،روحیه سپاهان رفتنی نیست/ یک سوم مدالها اصفهانی و ۱۱ مدال نیز از بانوان این افتخار بزرگی است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان خطاب به رسانه ملی، گفت: به آنها که در برخی برنامه های رسانه ملی در مورد سپاهان به گونه ای دیگر می گویند، بگویید، اصفهان نشاط دارد چه در جنگ و دفاع مقدس و چه در ورزش و میادین بین المللی مردم اصفهان بانشاط هستند، به آنها افتخار کرده و نوکری آنها را می کنیم. معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان خطاب به رسانه ملی، گفت: به آنها که در برخی برنامه های رسانه ملی در مورد سپاهان به گونه ای دیگر می گویند، بگویید، اصفهان نشاط دارد چه در جنگ و دفاع مقدس و چه در ورزش و میادین بین المللی مردم اصفهان بانشاط هستند، به آنها افتخار کرده و نوکری آنها را می کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، محمدرضا جان نثاری در مراسم تجلیل از ورزشکاران مدال آور مسابقات آسیایی و پاراآسیایی هانگژو، اظهارداشت:
از همه ورزشکاران به واسطه حضور در مسابقات تشکر می کنم، همه آنها برای ما عزیز هستند، فرقی نمی کند مدال آور بودند یا خیر، از آنها که مدال آوردند ویژه تشکر می کنم.
وی با بیان اینکه در پرانتز چیزی را عنوان می کنم ، گفت: در جمع شما بر خود لازم می دانم از تیم پرافتخار سپاهان تشکر می کنم، من متخصص و کارشناس ورزش نیستم؛ اما به عنوان یک شهروند دیدم آنچه در توان داشتند، انجام دادند اگر در یک شبکه ای مورد بی مهری قرار می گیرند. شما به دل نگیرید و در جای خود جبران می کنید ما به تیم طلایی شهرمان افتخار می کنیم. تیم ببرد، نبرد یا هرچیزی، به واسطه ایجاد نشاط و تحرکی که در جامعه دارند برای مردم اصفهان قابل احترام هستند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان، تاکید کرد: روحیه سپاهان رفتنی نیست و مردم اصفهان پشتیبان این تیم هستند. با احساسات مردم اصفهان در این  زمینه بازی نکنید، آنها برای تیمشان احترام قائل هستند.
وی تصریح کرد: ۵۴ عزیز ورزشکار در مسابقات حضور داشتند و ۱۷ مدال آوردند در کجا چنین چیزی را سراغ دارید. بیش از یک سوم مدال از این تعداد ۱۱ نفر بانو هستند می خواهم ببینم کسی دهان باز می کند،بگوید ایران به بانوان اهمیت نمی دهد. ما برای بانوان ارزش قائل هستیم ما به بانوان ورژشکارانمان افتخار می کنیم.
وی ادامه داد: ظلم به جامعه اسلامی می شود که در مجامع می گویند ایران به بانوان توجه نمی کند.
جان نثاری خطاب به ورزشکاران اضافه کرد: نکته به ورزشکاران همیشه در این جلسات می گویم این است که احترام پدر و مادر خود را داشته باشید. اگر آنها نبودند و تربیت آنها نبود شما در این جایگاه نبودید و همچنین مربیان آنها کسانی که با هر گونه امکانات ایستادند تا ما چنین ورزشکارانی داشته باشیم.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: مردم اصفهان در هر جایی که نیاز بوده است پیشتاز بوده و بیش از بقیه بوده اند همانند زمان جنگ. به آنها که در برخی رسانه ها در مورد سپاهان به گونه ای دیگر می گویند، بگویید اصفهان نشاط دارد چه در جنگ و دفاع مقدس و چه در ورزش و میادین بین المللی مردم اصفهان بانشاط هستند به آنها افتخار کرده و نوکری آنها را می کنیم.
جان نثاری خاطرنشان کرد: در آخر به مسئولان ورزش
استان می گویم ،۵۴ نفر فرستادید و ۱۷ مدال به دست آوردیم،اگر ۵۴۰ نفر بفرستید بیش از ۲۰۰ مدال. پس بدانید که کارهای بسیاری برای انجام داریم باید به جایی برسیم که در استان همه مردم ورزش کنند به ویژه زنان و بدانند که برای ما مهم هستند.
انتهای پیام

نظر شما