شناسهٔ خبر: 63855621 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دستگیری کلاهبرداران فروش اقساطی موبایل در فردیس

کرج - ایرنا -  جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت: کلاهبردارانی که با آگهی اینترنتی فروش موبایل اقساطی اقدام به ۴۰ فقره کلاهبرداری کرده بودند، توسط پلیس فتا شهرستان فردیس دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پلیس البرز، سرهنگ "محمد نادربیگی" روز دوشنبه اظهار کرد : به دنبال ارجاع چند فقره پرونده کلاهبرداری اینترنتی با شیوه آگهی کردن فروش اقساطی تلفن همراه به پلیس فتا شهرستان فردیس ، رسیدگی به پرونده در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.
وی افزود: بررسی‌های اولیه ماموران حکایت از آن داشت که کلاهبرداران با آگهی کردن فروش اقساطی تلفن همراه در سایت‌های شیپور و دیوار ابتدا سوژه‌های خود را شناسایی و از طریق درگاه اینترنتی متعلق به خود مبالغی را تحت بیعانه دریافت و پس از آن ارتباط اینترنتی مالباخته را مسدود می‌کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه با انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت ۲ نفر از کلاهبرداران شناسایی شد، گفت: در ادامه با هماهنگی دستگاه قضایی ماموران به ۲ نقطه از استان تهران اعزام و هر ۲ متهم را دستگیر کردند.
نادربیگی یادآورشد : در بازرسی از مخفیگاه این افراد تعداد قابل توجهی لوازم الکترونیکی کشف شد.
وی با اشاره به شناسایی ۴۰ نفر از مالباختگان این پرونده، گفت: تلاش ماموران برای کشف زوایای پنهان و مالباختگان احتمالی ادامه دارد.

دستگیری پنج عامل درگیری در کرج

دستگیری کلاهبرداران فروش اقساطی موبایل در فردیس

فرمانده انتظامی کرج از دستگیری پنج عامل اصلی نزاع و درگیری و اخلال نظم عمومی در این شهرستان خبر داد

سرهنگ "پیمان گودرزی" گفت: در پی تماس تعدادی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع و درگیری بین چند تن از اراذل و اوباش با سلاح سرد، بلافاصله مأموران گشت انتظامی کلانتری ۱۶حصارک پایین برای بررسی موضوع به محل وقوع درگیری اعزام شدند.
وی افزود: در بررسی های اولیه ماموران مشخص شد پنج نفر از اوباش سطح یک منطقه حصارک کرج با یکدیگر درگیر و با قدرت نمایی با سلاح سرد باعث ایجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم عمومی وتخریب اموال خصوصی مردم شده اند.
گودرزی بیان کرد: با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس در همان تحقیقات ابتدایی عوامل نزاع و درگیری شناسایی و دستگیر شدند.
وی با اشاره به برخورد قاطع پلیس و دستگاه قضایی با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، اظهار کرد: با حضور به موقع و واکنش سریع مأموران انتظامی آرامش در این محله برقرار شد.

دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۳۱ فقره سرقت در ساوجبلاغ

دستگیری کلاهبرداران فروش اقساطی موبایل در فردیس


فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۳۱ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "علی سلیمانی " گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در مناطق مختلف شهرستان ساوجبلاغ با شیوه های مشابه، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرارگرفت.
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی، موفق به رهگیری تعدادی از اموال به سرقت رفته در مخفگاه یکی از مالخران سابقه دار شهرستان شده و پس از دستگیری این متهم، سارقان سرقت های به وقوع پیوسته نیز شناسایی و ۲ نفر در این رابطه دستگیر شدند.
سلیمانی گفت: سارقان پس از انتقال به پلیس آگاهی ساوجبلاغ، در بازجوئی های تکمیلی کارآگاهان به ۳۱ فقره سرقت از باغات و اماکن خصوصی خالی از سکنه در سطح شهرستان ساوجبلاغ اعتراف کردند.
وی بیان کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده به همراه مالباختگان برای انجام مراحل اداری به مرجع قضائی معرفی شدند.


توقیف خاور حامل احشام قاچاق

دستگیری کلاهبرداران فروش اقساطی موبایل در فردیس


رییس پلیس امنیت اقتصادی البرز از توقیف یک دستگاه خاور حامل ۶ رأس گاو گوشتی هولشتاین قاچاق به ارزش ۱۶ میلیارد ریال خبر داد
سرهنگ "حسنعلی پارسافر" گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در حین گشت زنی در آزادراه شهید فلاحی به یک خاور حامل احشام قاچاق مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.
وی افزود: پس از توقف خودرو ماموران موفق به کشف ۶ راس گاو خارجی خارج از شبکه توزیع به ارزش ۱۶ میلیارد ریال شدند.
پارسافر بیان کرد: در این زمینه یک نفر دستگیر و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

نظر شما