شناسهٔ خبر: 63853252 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رادیو پیام در برترین های معاونت صدا

رادیو پیام با دو پله صعود در مقایسه با سال گذشته در رقابت با شبکه‌های رادیویی دیگر، جز چهار شبکه برتر معاونت صدا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  محمد بغدادی مدیر پخش رادیو پیام در گفتگو با شبکه خبر در بخش از سخنانش درباره تغییرات رادیو پیام از سال گذشته تاکنون گفت: در دو حوزه شکل ارائه و محتوا تغییراتی در رادیو پیام انجام شده است و این تغییرات با نظرسنجی از مردم و مطالباتی که مردم داشتند، صورت گرفت. 

وی افزود: سعی کردیم روایتگر خوبی برای پیشرفت کشور باشیم در بخش‌ها یا میانه برنامه‌هایی تولیدی که داشتیم عناوین مختلفی را ایجاد کردیم. این تغییرات در میان برنامه هاست و شامل بخش های خبری نیست.

بغدادی درباره تولید میان برنامه گفت: واحد طرح و تولید با نظرسنجی‌هایی که از مردم انجام می‌دهند، اسناد بالادستی مثل گام دوم انقلاب و سند تحول رسانه. به یک سری موضوعات توجه خاصی می شود مثل جوانان و جمعیت، سعی می‌کنیم در یک قالب مناسب و در زمان مناسب این برنامه‌ها را تولید و پخش کنیم و این میان برنامه ها  ضبطی است و زنده نیست.

وی درباره انتخاب موسیقی‌ها هم افزود: همکاران در مرکز موسیقی سازمان این موسیقی‌ها را تولید می‌کنند و ما هم با توجه به مضامین موسیقی ها و مناسبت هایی که وجود دارد آنها را پخش می کنیم .

بغدادی درباره نسبت رادیو پیام با رادیو آوا گفت: رادیو آوا یک زیرمجموعه‌ای از شبکه رادیویی پیام است. رادیو آوا برترین رادیو از نظر پرشنونده بودن در معاونت صداست. این رادیو صرفا موسیقی و ما براساس شرایطی که داریم این موسیقی ها را انتخاب و پخش می کنیم.

وی درباره ارتباط مخاطبان با برنامه هم گفت: مخاطبان از طریق تلفن گویا، پیامک و شبکه های اجتماعی می توانند با رادیو پیام در ابرتباط باشند.

بغدادی گفت: در برنامه‌ای که سال آینده اجرا می کنیم از ظرفیت شهروند خبرنگار می‌خواهیم استفاده کنیم. هر کسی در هر نقطه‌ای که هست آموزش می‌دهیم که بتوانند عکس بگیرند یا گزارشگری کنند یا تولید برنامه کوتاه به نام پادکست تولید کنند و ارسال کنند برای پخش در بخش رادیو نما.

وی رادیو پیام باید تغیر کند اون تغییر چی است در حوزه سرعت در انتقال پیام که بخشی هم به حوزه سیاسی مربوط می شود اون سرعت را بیشتر کنیم تا مخاطب راضی تر باشد.

وی درباره تغییرات احتمالی رادیو پیام در آینده گفت: اگر قرار به تغییر باشد سعی می کنیم آن تغییر در حوزه سرعت در انتقال پیام باشد که بخشی از این تغییر هم به حوزه سیاسی مربوط می شود، با تغییر در سرعت انتقال پیام مخاطب راضی تر می شود.

<div id="video-display-embed-code_10513219"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4078382/10513219?width=600&height=350"></script></div>

 

نظر شما