شناسهٔ خبر: 63852975 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

جزئیات آماری ثبت‌نام آزمون سراسری اعلام شد

مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ و آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان تا روز 15 آذرماه برای ثبت‌نام مهلت دارند، گفت: تا صبح امروز بیش از یک میلیون نفر برای شرکت در این 2 آزمون ثبت‌نام کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برای پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام‌نور، مؤسسات آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی، رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه‌ فرهنگیان در روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

علیرضا کریمیان مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با ارائه آمار ثبت نام داوطلبان، گفت: تاکنون بیش از یک میلیون نفر داوطلب شرکت در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ و آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان شده‌اند.

وی افزود: با توجه به تمدید مهلت ثبت‌نام در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ داوطلبان می‌توانند تا چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ با ورود به سامانه https://my.sanjesh.org/login برای ثبت نام اقدام کنند بنابراین داوطلبان سریعتر با مطالعه دفترچه راهنما ثبت نام خود را انجام دهند.

پایان پیام/

نظر شما