شناسهٔ خبر: 63839344 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری اولین دوره مسابقات فوتبال جام حذفی روستائیان در مازندران

معاون ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران از برگزاری اولین دوره مسابقات فوتبال جام حذفی روستائیان در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌اسماعیل پهلوان با بیان اینکه بسیاری از ورزشکاران و ملی پوشان ورزش استان از دل روستا‌ها رشد کرده اند، گفت: مسابقات جام حذفی فوتبال روستا‌ها با هدف استعدادیابی، پرکردن اوقات فراغت و همچنین ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین جوانان روستاها، برای اولین بار در سطح کشور برگزار خواهد شد.

معاون ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه این مسابقات در دو منطقه شرق و غرب استان و بصورت حذفی برگزار می‌شود، افزود: تیم‌های شرکت کننده به منظور حضور در این مسابقات، در اداره ورزش و جوانان شهرستان‌ها ثبت نام کنند.

پهلوان در ادامه تصریح کرد: ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها نیز پس از برگزاری مسابقات تا ۱۵ دی مهلت دارند تا تیم قهرمان را به حوزه معاونت همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان معرفی کنند.

او در پایان ضمن تقدیر و تشکر از دهیاری ها، شورای ورزشی محلات، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، هیات روستایی و بومی محلی استان و شهرستان‌ها و اداره کل روستایی استانداری اظهار داشت: ۳۲ تیم برتر از مناطق شرق و غرب در مرحله نهایی برای شناخت قهرمان بصورت حذفی (رفت و برگشت) با هم رقابت می‌کنند.

نظر شما