شناسهٔ خبر: 63822309 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه توسعه‌ایرانی | لینک خبر

در هفته سوم لیگ فوتبال زنان چه گذشت؟ آتش‌بازی مدعیان!

صاحب‌خبر -

حالا بعد از گذشت سه هفته از لیگ زنان، با قاطعیت می‌توان گفت که این فصل، چهار مدعی اصلی برای قهرمانی دارد. چهار تیمی که در هفته بدون تساوی لیگ زنان، این هفته نبردهای‌شان را با پیروزی به پایان رساندند.

شروع نشده، گل می‌زنند! 

تیم زنان ملوان که این فصل را عالی شروع کرده و به کمک خریدهای بسیار خوبش از دو بازی اول چهار امتیاز به دست آورده بود، در بازی سوم روبه‌روی پالایش گاز ایلام قرار گرفت. سفیدهای انزلی در این فصل به شروع‌های خوب در هر بازی شهرت دارند و این بار هم در همان دقیقه اول بازی توسط محدثه زلفی به گل رسیدند. ملوان به خوبی از این گل محافظت کرد تا در نهایت همه امتیازهای این بازی را به دست بیاورد و در جدول رده‌بندی لیگ زنان هفت 

امتیازی شود.

موتوری که روشن شد

شهرداری سیرجان پس از شکست در هفته اول لیگ روبه‌روی ملوان، حالا دیگر سروشکل متفاوتی پیدا کرده و می‌توان گفت که موتورش کاملا روشن شده است. شاگردان مریم ایراندوست این هفته توانستند پنج بار دروازه آوا تهران را باز کنند. مرضیه نیکخواه در این بازی برای تیمش دبل کرد و روزبهان، ظهرابی‌نیا و برازجانی گل‌های دیگر تیم‌شان در این جدال را وارد دروازه حریف کردند تا شهرداری سیرجان برای دومین بار در این فصل به برتری دست پیدا کند.

خاتون رحم نمی‌کند

تا پایان هفته سوم لیگ برتر فوتبال زنان، فقط یک تیم وجود دارد که توانسته هر سه بازی‌اش را با پیروزی پشت سر بگذارد و آن، خاتون بم است. مدافع عنوان قهرمانی و اصلی‌ترین مدعی این فصل رقابت‌ها، این هفته نیز برابر پیکان قرار گرفت و برد پرگل دیگری به دست آورد. خاتون در نیمه اول این بازی فقط یک گل زد اما در نیمه دوم توانست سه گل دیگر به ثمر برساند و برتری‌اش را قطعی کند. مثل همیشه زهرا قنبری و نگین زندی نیز برای این تیم گلزنی کردند. گل نگین زندی با یک سانتر مستقیم به طرف دروازه، به شدت توجه هواداران فوتبال زنان در فوتبال ایران را به دست آورد.

چطور اخراج نشد؟

برد پرگل و یک‌طرفه بعدی در این هفته را سپاهانی‌ها با زدن پنج گل به ایساتیس‌گران فارس تجربه کردند. دختران نیلوفر اردلان هم نشان دادند که در این فصل فقط به دنبال قهرمانی لیگ هستند. اتفاق عجیب این بازی اما برخورد وحشتناک دروازه‌بان حریف با مهاجم سپاهان بود. صحنه‌ای که می‌توانست به دوران فوتبال این بازیکن پایان بدهد اما داور حتی آن را خطا تشخیص نداد. طبعیتا در فوتبال زنان اشتباه‌های بزرگ داوری به اندازه فوتبال مردان سروصدا راه نمی‌اندازد اما این اتفاق نشان داد که در این لیگ هم اشتباه‌های فاجعه‌باری صورت می‌گیرد و سطح داوری در این لیگ نیز اصلا بالا نیست.

فرار از قعر

بعد از دو شکست در دو هفته ابتدایی، نماینده البرز این هفته بالاخره اولین پیروزی‌اش را در رقابت‌های لیگ فوتبال زنان جشن گرفت و توانست کانی کردستان را با یک گل شکست بدهد. با این نتیجه کانی حالا بدون امتیاز در قعر جدول رده‌بندی این رقابت‌ها دیده می‌شود.

 

نظر شما