شناسهٔ خبر: 63819755 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تاکید یمنی‌ها بر آمادگی برای یاری رساندن به فلسطینیان

نیرو‌های مسلح و مردم یمن بر آمادگی خود برای یاری رساندن به ملت و مقاومت فلسطین، تاکید کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین؛ نیرو‌های بسیج مردمی یمن رژه مسلحانه در میدان سبعین صنعا برگزار کردند. این نیرو‌ها متشکل از ۱۶ هزار رزمنده از نخستین گروه از داوطلبانی هستند که از شهرستان‌های مختلف استان صنعا به دوره‌های نظامی طوفان الاقصی پیوسته اند. 

<div id="video-display-embed-code_10505580"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4076343/10505580?width=600&height=350"></script></div>

یکی از نیرو‌های داوطلب یمنی: به مقاومت فلسطین و به سید حسن نصرالله می‌گوییم، ما در کنار شما هستیم. برای یاری رساندن به شما، محدودیت‌ها و مرز‌های جغرافیایی را در هم خواهیم شکست. 

یکی از نیرو‌های داوطلب یمنی: به ملت فلسطین می‌گویم شما در قلب‌ها و دل‌های ما جا دارید. فرزندان ما فدای شما! فلسطین را تنها نخواهیم گذاشت! 

خبرنگار: شرکت کنندگان در این رژه بسیج مردمی، در ۱۶ گردان سازماندهی شده بودند و با لباس‌های عادی خود سلاح‌هایشان را به نمایش گذاشتند و پرچم‌ها و پلاکارد‌هایی در دست داشتند و شعار‌هایی در حمایت از فلسطین و فدا شدن در راه مسجدالاقصی سر دادند. 

یکی از نیرو‌های داوطلب یمنی: به برادران خود از ملت فلسطین می‌گوییم، شما تنها نیستید. ملت یمن، در کنار شماست. 

یکی از نیرو‌های داوطلب یمنی: صبر کنید، ما شانه به شانه در کنار شما هستیم. 

خبرنگار: این رژه، حامل پیام‌های متعددی بود و عضو شورای عالی سیاسی در صنعا، پیام‌های مستقیم برای اسرائیل و آمریکا ارسال کرد. 

محمد علی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن: به آمریکایی‌ها می‌گویم ناوگان‌ها و هواپیما‌های خود را به دریا‌ها و آسمان ما نفرستند و باید به جایی که آمده اند، بازگردند. شما جنایتکار و تروریست هستید و بیگناهان را به قتل می‌رسانید. آمریکایی‌ها امروز با زورگویی و برتری جویی، در جنایت‌ها در غزه مشارکت دارد. 

خبرنگار: یمنی‌ها با این رژه‌ها و مراسم مردمی به برادران فلسطینی خود می‌گویند شما تنها نیستید. این یمنی‌ها می‌تواند پایه گذار یک ارتش مردمی در موازات نیرو‌های مسلح یمن باشند. یمنی‌ها با تاکید نیرو‌های مسلح این کشور بر آمادگی خود برای از سرگیری عملیات هوایی و دریایی علیه اهداف رژیم اشغالگر و با آمادگی مردم در برگزاری تظاهرات گسترده، ایستادن خود در کنار ملت فلسطین را اعلام کردند. از رژه‌های رسمی نیرو‌های مسلح تا رژه‌های مسلحانه مردمی، بیانگر بسیج و آمادگی یمنی‌ها برای جنگیدن به منظور دفاع از فلسطین است.

 

 

نظر شما