شناسهٔ خبر: 63818708 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شورا‌های آموزش و پرورش بازوان توانمند در عرصه تعلیم و تربیت

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار بوکان گفت:شورا‌های آموزش و پرورش بازوانی توانمند در عرصه تعلیم و تربیت محسوب می‌شوند

صاحب‌خبر -

شورا‌های آموزش و پرورش بازوان توانمند در عرصه تعلیم و تربیت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بوکان با موضوع  بررسی مصوبات قبلی شورای آموزش و پرورش و ارایه راهکاری لازم  و با حضور اعضای شورا و نمایندگان انجمن اولیاء و مربیان برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار بوکان در این جلسه گفت: شورا‌های آموزش و پرورش بازوانی توانمند در عرصه تعلیم و تربیت محسوب می‌شوند.

براخاصی افزود: شکل‌گیری شورا‌های آموزش و پرورش کاری ارزنده است و می‌توان با به‌کارگیری توان مردم و دستگاه‌های اجرایی در پیشبرد اهداف متعالی نظام تعلیم و تربیت کار کرد.

در  ادامه این جلسه، موضوع بررسی کلاس کانون‌های ورزشی تحت نظارت آموزش و پرورش، صدور مجوز تقلیل ساعت کاری دبیرستان شبانه روزی امام خمینی (ره) با توجه به اختصاص شیفت بعدازظهر این مدرسه به دبستان همای صدر لاریجانی به صورت موقت از ساعت ۱۴:۱۵ به ۱۳:۳۰ و همچنین صدور مجوز لازم جهت نصب و استفاده از درب دوم برای رفت و آمد دانش آموزان مدارس دوشیفته محمدمهدی نجات، خدیجه کبری و مدارس گوهرتاج نجات ۱ و ۲ مورد بحث و تصمیم گیری اعضای حاضر قرار گرفت. 

نظر شما