شناسهٔ خبر: 63775022 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس هیات اسکیت مازندران انتخاب شد

رئیس هیات اسکیت استان مازندران در مجمع عمومی این هیات انتخاب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مجمع انتخابات هیات اسکیت استان مازندران عصر چهارشنبه برگزار شد و در نهایت «حسین خیری نیا» برای چهار سال دیگر به عنوان رئیس هیات انتخاب شد.

مجمع انتخابات هیات اسکیت استان مازندران با حضور هنرجو رئیس فدراسیون اسکیت، علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، حسین دلیری معاونت امور ورزشی و با حضور اعضای مجمع در سالن اجتماعات اداره‌کل ورزش و جوانان برگزار شد.

در پایان این مجمع؛ حسین خیری نیا به عنوان تک کاندید این مجمع، با کسب ۲۵ رای از ۲۵ رای ماخوذه به مدت ۴ سال به عنوان رئیس هیات اسکیت استان انتخاب شد.

*لزوم راه اندازی خانه اسکیت در استان مازندران 

مجید هنرجو رئیس فدراسیون اسکیت در پایان مجمع انتخابات هیات اسکیت استان مازندران، اظهار داشت: مدیریت کردن در ورزش استان مازندران عشق می خواهد.

وی افزود: اسکیت ۱۲ رشته را زیر مجموعه خودش دارد که ۸ رشته آن اکنون فعال است و در مازندران بیشتر این رشته ها خوب و قوی کار میکنند.

هنرجو ادامه داد: ورزشکاران و مربیان خوبی در استان مازندران حضور دارند که به پیشرفت اسکیت کشور کمک می کنند.

رئیس فدراسیون اسکیت بیان داشت: ما تمایل داریم تا مسابقات مختلف کشور را در استان مازندران برگزار کنیم که نیازمند حمایت شهرداری ها و ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها هستیم.

هنرجو تاکید کرد: برای برخی رشته های ما سالن هایی نیاز است که باید در اختیار این رشته باشد و حتی نیاز است تا خانه اسکیت در استان مازندران فعال و راه اندازی شود.

رئیس فدراسیون اسکیت عنوان کرد: ما سال جاری را در بعد قهرمانی خوب استارت زدیم. ما در مسابقات ایتالیا ۴ مدال داشتیم که دو دختر و دو آقا در این مسابقات طلایی شدند.

پایان پیام/۸۶۰۵۹/م

 

نظر شما