شناسهٔ خبر: 63770066 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شیراز، میزبان دومین کنگره بین المللی جراحی سرطان

دومین کنگره بین المللی جراحی سرطان با حضور ۹ سخنران خارجی و ۱۲۵ سخنران داخلی در شیراز برگزار می شود .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،پزشکان داخلی و خارجی از ۱۵ آذر در دومین همایش بین المللی جراحی سرطان شیراز، در خصوص راهکار‌های مقابله با افزایش روز افزون سرطان، پیشگیری و درمان آن تبادل نظر می‌کنند.

دبیر اجرایی دومین کنگره بین المللی جراحی سرطان در شیراز گفت: این کنگره علمی آموزشی، با هدف تبادل نظر بین متخصصان در حیطه‌های سرطان و بیماری‌های مرتبط برگزار می‌شود که تا کنون بیش از ۴۰۰ پزشک در رشته‌های مختلف مانند جراحی، پاتولوژی و رادیولوژی در این کنگره نام نویسی کرده اند.

دکتر «مجید اکرمی» افزود: ۱۲۵ سخنران داخلی و ۹ سخنران خارجی از کشور‌های مختلف شامل ژاپن، عمان، ایتالیا، آمریکا، امارات، استرالیا، انگلیس و ترکیه به صورت حضوری و مجازی در این رویداد علمی مشارکت دارند.

دبیر اجرایی دومین کنگره بین المللی جراحی سرطان اضافه کرد: همچنین چهار کارگاه آموزشی جراحی به صورت زنده، یک روز پیش از آغاز به کار کنگره، در اتاق عمل بیمارستان شهید دکتر فقیهی برگزار می‌شود.

دکتر اکرمی اظهار کرد: در دومین کنگره بین المللی جراحی سرطان، سه سمپوزیوم مرتبط با موضوع کنگره نیز شامل دستگاه ادراری، تناسلی، زمان بیهوشی در جراحی سرطان ارائه می‌شود.

دومین کنگره بین المللی جراحی سرطان در شیراز، با حضور اساتید و متخصصانی از ایران و برخی از کشور‌های دنیا، از پانزدهم تا هفدهم آذر سال جاری در مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز برگزار می‌شود.

<div id="video-display-embed-code_10492972"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4073008/10492972?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما