شناسهٔ خبر: 63767054 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

منصوری:

متروی پرند پس از ۱۸ سال افتتاح می‌شود

معاون اجرایی رئیس جمهور از افتتاح متروی پرند پس از ۱۸ سال خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس جمهور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت از سفر هفته آینده رئیس‌ جمهور به استان البرز نیز خبر داد و گفت: حدود ۷ کیلومتر از کمربندی شهید سلیمانی که کمربندی شمالی شهر کرج است، به افتتاح و بهره‌برداری می‌رسد.

متروی پرند پس از ۱۴ سال افتتاح می‌شود

وی درباره گشایش متروی پرند گفت: رئیس جمهور فردا پنجشنبه به شهر پرند می‌رود. چند سال است که یک طرح بر زمین مانده بسیار مهم به نام متروی پرند وجود دارد.
 
معاون اجرایی رئیس جمهور افزود: شهر جدید پرند، جمعیت‌پذیری بسیار بالایی دارد، اما دسترسی مشکلی به شهر تهران دارد. از حدود ۱۸ سال قبل این طرح آغاز شد و متاسفانه با سرعت کمی پیش می‌رفت.
 
منصوری بیان کرد: رئیس‌جمهور در بازدید سال گذشته دستور داد که در اسرع وقت این طرح تکمیل شود. دولت حدود هزار میلیارد تومان در آنجا هزینه کرد و این طرح به لطف خدا فردا با حضور رئیس‌ جمهور افتتاح می‌شود.
 
وی تصریح کرد: در این سفر بیش از ۴ هزار واحد مسکونی تازه تکمیل شده در اختیار مردم شهرستان رباط کریم و شهر پرند قرار می‌گیرد.
 
معاون اجرایی رئیس‌جمهور ادامه داد: همچنین هفته آینده سفر رئیس‌ جمهور و اعضای هیئت دولت به استان البرز را خواهیم داشت. در استان البرز بعد از سفر اول، نزدیک ۱۹ هزار میلیارد تومان تسهیلات و حدود ۴ هزار میلیارد تومان اعتبارات عمرانی وارد شده که تحولات خوبی در استان انجام شده است.
 
منصوری تصریح کرد: دیروز هم نشستی با حضور فعالان اقتصادی و عمرانی داشتیم که تصمیماتی اتخاذ شد و با حضور رئیس جمهور، برخی از طرح‌های عمرانی و اقتصادی به بهره‌برداری می‌رسد. حدود ۷ کیلومتر از کمربندی شهید سلیمانی که کمربندی شمالی شهر کرج است، به افتتاح و بهره‌برداری می‌رسد.
 
وی یادآور شد: طرح‌های آب و فاضلاب و تصفیه‌خانه‌های مهمی در استان البرز کار شده است. طرح‌های مسکن و اقتصادی نیز در دستور کار قرار دارند. رئیس جمهور، نشستی نیز با فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران استان البرز خواهد داشت.
 
معاون اجرایی رئیس جمهور افزود: از طرح‌های بسیار مهم در ادامه نهضت اتمام طرح‌های نیمه‌کاره و به بهره‌برداری و به سامان رساندن آن‌ها، طرح بیمارستان شهید سلیمانی فردیس است.
 
منصوری بیان کرد: فردیس، شهرستانی با ۷۰۰ ـ ۸۰۰ هزار تن جمعیت، بدون هرگونه تخت بیمارستان است. رئیس جمهور در سفر اول، بازدیدی از این مجموعه داشت.
 
وی با اشاره به بیمارستان ۲۴۰ تختخوابی در فردیس گفت: با دستور رئیس جمهور بعد از سال‌ها کار این بیمارستان با سرعت انجام شد و امیدواریم در سفر هفته آینده با حضور رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت، این طرح نیز به بهره‌برداری و افتتاح برسد.
 

نظر شما