شناسهٔ خبر: 63762876 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

تاریخ آغاز فیلم‌برداری فصل سوم سریال The Bear مشخص شد

بازگشت خرس برای یک فصل دیگر / collider

صاحب‌خبر -

The Bear یکی از بهترین سریال های چند سال اخیر محسوب می‌شود و اکنون تاریخ آغاز فیلم‌برداری فصل سوم آن به صورت رسمی مشخص شده است.

بنابر گزارش ددلاین فیلم‌برداری فصل سوم سریال The Bear در هفته‌های پایان ماه فوریه یا هفته اول ماه مارچ (اسفند) آغاز می شود. جرمی آلن وایت (Jeremy Allen White) در نقش کمی، ایبون ماس-باکرچ (Ebon Moss-Bachrach) در نقش ریچی و آیو ادبیری (Ayo Edebiri) در نقش سیدنی برای فصل سوم بازخواهند گشت.

فصل دوم این سریال به اندازه‌ای موفق بود که توانسته نامزد شش جایزه در مراسم امی شود. فصل دوم این سریال در حالی تمام شد که کمی در فریزر رستوران خود گیر کرده بود و کلیر را دلیل این می‌دانست که تمرکزش روی کار را از دست داده است. فصل دوم The Bear پایانی پر از آشوب و هرج و مرج داشت و باید دید که اوضاع در فصل سوم چگونه خواهد بود.

سریال Bear سریال Bear

این سریال به خاطر نویسندگی، کارگردانی، بازیگری و همچنین بررسی موضوع مورد بحثش مورد تحسین گسترده منتقدان قرار گرفت. اگر تاکنون به سراغ این مجموعه نرفته‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر مقاله «همه چیز درباره سریال پرطرفدار The Bear» را مطالعه کنید. 

اگر فیلم‌برداری فصل سوم طبق برنامه پیش برود، انتظار می‌رود که در اواخر سال ۲۰۲۴ شاهد پخش این سریال باشیم

چی به سر بلور اومد؟

تاریخ آغاز فیلم‌برداری فصل سوم سریال The Bear مشخص شد - ویجیاتو تاریخ آغاز فیلم‌برداری فصل سوم سریال The Bear مشخص شد - ویجیاتو collider

برچسب‌ها:

نظر شما