شناسهٔ خبر: 637598 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

پایین ترین تعرفه سیم كارت های دائمی با بسته های عیدانه همراه اول

مشتركین نمی توانند پیش از پایان بسته قبلی، برای خرید بعدی همان بسته اقدام كنند و مشترك امكان فعالسازی همزمان دو بسته از دو نوع مختلف را نیز ندارد. همچنین امكان غیرفعالسازی بسته تا پایان مهلت اعتبار بسته برای مشترك وجود ندارد.

صاحب‌خبر -

بدنبال كاهش تعرفه سیم كارت های اعتباری پس از یكسان سازی(فلت شدن) تعرفه ها، همراه اول در قالب ارائه بسته های عیدانه، به مشتركین دائمی خود پایین ترین تعرفه را ارائه می دهد.
به گزارش ایلنا و به نقل از اداره كل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران،به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر، اپراتور اول تلفن همراه كشور از روز سه شنبه 7 مردادماه(عید سعید فطر) تا روز یكشنبه 13 مهرماه(عید سعید قربان)، با ارائه 2 بسته عیدانه مكالمه به مشتركین دائمی خود،پایین ترین تعرفه مكالمه كشور را هدیه ارائه می دهد.
بر اساس این طرح، مشتركین دائمی همراه اول با ثبت نام و خرید یكی از بسته های عیدانه می توانند با تعرفه بسیار كمتری مكالمه كنند.
در بسته شماره یك، تعرفه یك دقیقه مكالمه داخل شبكه در كل ساعات شبانه روز، 399ریال و هزینه فعالسازی 50 هزار ریال در نظر گرفته شده است. همچنین در بسته شماره دو، تعرفه یك دقیقه مكالمه داخل شبكه دركل ساعات شبانه روز، 299 ریال با هزینه فعالسازی 200 هزار ریال است.
در این طرح، اعتبار بسته ها 30 روزه بوده و مشترك تا 30 روز پس از ثبت نام می تواند از آن بهره مند شود.
تعرفه های مذكور برای مكالمات درون شبكه(همراه اول و تلفن ثابت) اعمال شده و نیز شامل مكالمات رومینگ و خارجه نمی شود.
این گزارش می افزاید: مشتركین نمی توانند پیش از پایان بسته قبلی، برای خرید بعدی همان بسته اقدام كنند و مشترك امكان فعالسازی همزمان دو بسته از دو نوع مختلف را نیز ندارد. همچنین امكان غیرفعالسازی بسته تا پایان مهلت اعتبار بسته برای مشترك وجود ندارد.
بر اساس طرح مذكور، مشتركینی كه بسته شماره دو را خریداری كرده اند، امكان جابه جا نمودن بسته و تعویض به بسته شماره یك را ندارند.
مشتركین می توانند با ارسال پیامك به سامانه 8061 و یا شماره گیری كد دستوری #335*111* نسبت به فعالسازی، دریافت راهنما، تعویض بسته و دریافت صورت وضعیت بسته خود اقدام كنند.
همراه اولی ها می توانند جهت كسب اطلاعات بیشتر به پرتال این اپراتور به نشانیwww.mci.ir مراجعه كنند.

نظر شما