شناسهٔ خبر: 63732212 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

بررسی معادلات صعود پرسپولیس و سپاهان به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا+ تصویر

با بررسی وضعیت تیم‌های رده دومی لیگ قهرمانان آسیا برای صعود، به نظر می‌رسد سپاهان و پرسپولیس شانس بالایی برای حضور در مرحله حذفی خواهند داشت.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - روز اول از هفته پنجم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در حالی شب گذشته (دوشنبه) با برگزاری دیدار‌های گروه‌های C ، B و E به پایان رسید که تیم‌های النصر و الاتحاد عربستان در کنار العین امارات صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی را قبل از پایان مسابقات هفته آخر دور گروهی قطعی کردند.

در پایان مرحله گروهی ۳ تیم برتر رده دوم گروه‌های ۵ گانه منطقه غرب، راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا می‌شوند تا بدین ترتیب رقابت میان تیم‌های رتبه دومی گروه‌های مختلف در هفته پایانی همچنان حساس و داغ پیگیری شود.

باتوجه به نتایج کسب شده هم‌اکنون تیم سپاهان با ۱۰ امتیاز به لطف تفاضل گل مطلوبی که در دیدار مقابل آلمالیق ازبکستان کسب کرد، بهترین تیم دوم است و پس از آن نوبهار ازبکستان با همین امتیاز و تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم قرار گرفته است. نوبهار هنوز دیدار هفته پنجم خود را برگزار نکرده است.

در رده سوم بهترین تیم‌های دوم هم فعلاً پرسپولیس با ۸ امتیاز و تفاضل گل بهتر قرار دارد و پس از این تیم الشارجه با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر ایستاده است.

باتوجه به شرایط فعلی اگر جدول همین‌گونه باقی بماند، سپاهان و پرسپولیس شانس بالایی برای صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی خواهند داشت.

بازی آخر سپاهان مقابل الاتحاد خواهد بود و در صورت پیروزی صدرنشین خواهد شد، در صورت تساوی ۱۱ امتیازی خواهد شد و شانس بالایی برای صعود خواهد داشت. این تیم اکنون در آستانه صعود به دور بعد قرار دارد.

پرسپولیس هم با تساوی مقابل النصر، ۸ امتیازی شد و در دیدار آخر خود مقابل الدحیل حذف شده باید پیروز شود. البته الشارجه که قرمزپوشان را تعقیب می‌کند نباید در دیدار آخرش برابر الفیصلی به برد برسد که در اینصورت شاگردان گل‌محمدی در صورت پیروزی مقابل الدحیل شرایط خوبی برای رسیدن به مرحله بعد خواهند شد.

رده‌بندی تیم‌های دوم گروه‌های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب به شرح زیر است:

بررسی معادلات صعود پرسپولیس و سپاهان به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا+ تصویر

انتهای پیام/

نظر شما