شناسهٔ خبر: 63732246 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

لیگ قهرمانان آسیا| شرایط صعود سپاهان و پرسپولیس چگونه خواهد ...

اقتصاد ایران: تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس برای رسیدن به جمع 8 تیم برتر منطقه غرب آسیا بسیار امیدوار شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رقابت‌های هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و طی آن تیم سپاهان توانست در ورزشگاه آزادی نیروی هوایی عراق را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد. دیگر نماینده ایران یعنی پرسپولیس هم در ریاض مقابل النصر قرار گرفت و این بازی با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد.

در پایان مرحله گروهی ۳ تیم برتر دوم راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا می‌شوند؛ بر این اساس هم‌اکنون تیم سپاهان با 10 امتیاز بهترین تیم دوم است و پس از آن نوبهار ازبکستان با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم قرار گرفته است. در رده سوم بهترین تیم‌های دوم هم پرسپولیس با 8 امتیاز قرار دارد و پس از وی هم الشارجه با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر ایستاده است.

وضعیت فعلی تیم‌های دوم دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:
۱. سپاهان ۱۰ امتیاز، تفاضل +۹
۲. نوبهار ۱۰ امتیاز، تفاضل +۶
۳. پرسپولیس ۸ امتیاز، تفاضل +۱
۴. الشارجه ۸ امتیاز، تفاضل صفر
۵. پاختاکور ۴ امتیاز، تفاضل -۲

بازی آخر سپاهان مقابل الاتحاد خواهد بود و در صورت پیروزی صدرنشین خواهد شد، در صورت تساوی 11 امتیازی خواهد شد و شانس بالایی برای صعود خواهد داشت. این تیم در آستانه صعود به دور بعد قرار دارد.

پرسپولیس هم با تساوی مقابل النصر، 8 امتیازی شد و در دیدار آخر خود مقابل الدحیل حذف شده باید پیروز شود. الشارجه قرمزپوشان را تعقیب می‌کنند و شاگردان گل محمدی در صورت پیروزی شرایط خوبی برای رسیدن به مرحله بعد خواهند شد.

پایان پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما