شناسهٔ خبر: 63730825 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فوتبال لیگ قهرمانان آسیا

سپاهان ۱-۰ نیروی هوایی عراق؛ برتری ۹ نفره طلایی پوشان

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و نیروی هوایی عراق از هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا با برتری یک به صفر نماینده کشورمان به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

برتری سپاهان ایران ۱۰ نفره برابر نیروی هوایی عراق در نیمه نخست

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دیدار دو تیم سپاهان ایران و نیروی هوایی عراق در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران آغاز شده است.

سپاهان یک - نیروی هوایی صفر

مکان: ورزشگاه آزادی تهران

گل: فرشاد احمدزاده دقیقه ۴ برای سپاهان ایران

کارت زرد: -

سپاهان: فرشاد احمدزاده (۸) کارت زردرامین رضاییان (۸۲) کارت زردپیام نیازمند (۱۲+۹۰)
 
نیروی هوایی عراق: ابراهیم بایش (۲۴) کارت زردسعد عبدالامیر (۲۷) کارت زردفرانکو آتچو (۸۱) کارت زردمصطفی سعدون (۸۲)

کارت قرمز: محمدجواد حسین نژاد دقیقه ۴۳ و هادی محمدی (۹۰) از سپاهان

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، هادی محمدی، محمد دانشگر، رامین رضاییان، میلاد زکی پور، محمد قربانی، محمد کریمی، محمدجواد حسین نژاد، آریا یوسفی، فرشاد احمدزاده و رضا اسدی.

ترکیب نیروی هوایی: محمد حمید، حمود مشعان، باکاری اندیایه، مصطفی سعدون، رسلان حنون، سعد عبدالامیر، فرانکو آتچو، ابراهیم بایش، همام طارق، علی جاسم و مهند عبدالرحیم.

شرح گل: 
گل نخست سپاهان (در دقیقه ۴ توسط فرشاد احمدزاده): پس از اشتباه دروازه‌بان برای کنترل پاس عرضی رامین رضاییان پیش از او به توپ رسید و آن را به سمت دروازه فرستاد که فرشاد احمدزاده در آستانه ورود توپ به دروازه به آن ضربه زد و این گل را به نام خود ثبت کرد.

لحظات حساس

دقیقه ۱۵: روی پاس عرضی رامین رضاییان ضربه خطرناک به سمت دروازه نزدیک بود دوباره روی دروازه حریف خطرساز شود که با واکنش به موقع مدافعان این موقعیت دفع شد. این صحنه مورد بازبینی VAR قرار گرفت و پنالتی تشخیص داده نشد.

دقیقه ۳۷: نیروی هوایی فرصت مناسبی برای گل تساوی داشت، اما ارسال به محوطه جریمه را عبدالرحیم با ضربه پرقدرت به بیرون فرستاد و نتوانست دروازه خالی سپاهان را باز کند.

دقیقه ۴۳: محمدجواد حسین نژاد به دلیل خطای خطرناک روی بازیکن حریف با بررسی VAR کارت قرمز مستقیم دریافت کرد و از زمین اخراج شد.

دقیقه ۴۸: نیروی هوایی باز هم جناح راست را برای حمله انتخاب کرده. جاسم و سعدون در این سمت بازیکنان سپاهان را آزار می‌دهند. حرکت پا به توپ جاسم و پاس تودر او در محوطه سپاهان به سعدون رسید و او پا به توپ به سمت دروازه رفت و به زاویه مخالف شوت زد، ولی ضربه او از کنار دروازه به شکل خطرناکی به بیرون رفت.
 
دقیقه ۶۲: کرنر بلند از جناح راست به تیر دورتر و روی خط پنج و نیم متر فرود آمد و رسلان حنون به روی هوا بلند شد و بالاتر از دیگران به توپ ضربه زد، اما ضربه سر او به راحتی در اختیار نیازمند قرار گرفت.
 
دقیقه ۷۸: باز هم جاسم و باز هم از جناح راست، این بار از نزدیکی‌های محوطه جوان عراقی شانس خود را با یک ضربه پرقدرت امتحان کرد، اما نیازمند باز هم با جایگیری مناسب توپ را به کنترل خود در آورد.
 
دقیقه ۸۳: حرکت پا به توپ قاسم بازیکن تعویضی از جناح راست و پاس او به جاسم، چسبیده به محوطه سپاهان به شماره ۱۰ نیروی هوایی رسید او هم بلافاصله به سمت دروازه شوت زد، اما ضربه او مستقیم به آغوش نیازمند رفت.
 
دقیقه ۹۳: شوت پرقدرت جاسم با پای راست و از پشت محوطه سپاهان توسط نیازمند با مشت دور شد.
 
دقیقه ۱۰+۹۰: ضربه پای چپ و نزدیک یه قوس محوطه توسط محمد قاسم فضای بالای دروازه سپاهان را شکافت و به بیرون رفت.

نظر شما