شناسهٔ خبر: 63716497 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

لیگ قهرمانان آسیا؛

فضای صعود در زمین آل سعود؛ نصف جهان روبروی نیروی هوایی عراق

رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا امروز دوشنبه ۶ آذر با دو دیدار حساس برای نمایندگان کشورمان همراه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا امروز برگزار می‌شود و در مهمترین دیدار‌ها تیم‌های پرسپولیس و سپاهان ایران به میدان می‌روند.
تیم فوتبال پرسپولیس ایران امشب از ساعت ۲۱:۳۰ به مصاف تیم فوتبال النصر عربستان می‌رود و این دیدار در حالی برگزار می‌شود که تیم النصر با ۱۲ امتیاز در صدر و تیم پرسپولیس با ۷ امتیاز در رده دوم قرار دارد.
دیدار رفت دو تیم با حساب ۲ بر صفر به سود نماینده عربستان در ورزشگاه آزادی به پایان رسید، اما شرایط آن دیدار متفاوت بود و مهدی ترابی در ابتدای بازی مصدوم شد و وبعد هم یک اخراجی باعث شد پرسپولیس در زمین خودش با ۲ گل شکست بخورد.
در این بازی شرایط متفاوت است و پرسپولیس برای صعود نیازمند پیروزی و یا کسب امتیاز است و باید دل به دیدار پایانی در ورزشگاه آزادی مقابل الدحیل قطر بدوزد چرا که در این دوره فقط ۳ تیم از تیم‌های دوم برتر به مرحله بعد صعود خواهند کرد.

در دومین دیدار که به صورت همزمان در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود تیم فوتبال سپاهان ایران میزبان تیم نیرو هوایی عراق است و دیدار رفت دو تیم با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید و هر دو تیم شانس حضور در رتبه دوم جدول را دارند همین موضوع این بازی را حساس‌تر کرده است.
در این گروه به نظر می‌رسد تیم الاتحاد که یک بازی مقابل سپاهان را با رای انضباطی پیروز شد شانس اول صعود باشد، اما سپاهان امیدوار است در دو بازی باقیمانده مقابل نیروی هوایی عراق و الاتحاد عربستان دوباره شانس صدرنشینی را پیدا کند و البته این به، اما و اگر‌های دیگر دیدار‌های گروه نیز بستگی دارد.
دیدار دو تیم امشب در ورزشگاه آزادی تهران از ساعت ۲۱:۳۰ آغاز می‌شود.

نظر شما