شناسهٔ خبر: 63705567 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

بازی Halo Infinite بالاتر از Destiny 2 در لیست پر تجربه‌ترین بازی‌ها قرار گرفت

موفقیت تجاری جدید برای ایکس باکس و مجموعه هیلو / gamingbolt

صاحب‌خبر -

درحالی‌که استودیوی بازی‌سازی ۳۴۳ اینداستریس بعد از گذشت ۲ سال از انتشار Halo Infinite اوضاع خوبی را سپری می‌کند، آخرین ساخته استودیوی بانجی روند نزولی در چارت برترین بازی‌های تجربه شده ایکس باکس به دست آورده است.

بازی Halo Infinite به لطف پشتیبانی نه چندان رضایت بخش استودیوی بازی‌سازی ۳۴۳ اینداستریس، سهم نسبتاً زیادی از بازار بازی‌های رقابتی شوتر آنلاین پس از عرضه را از دست داده بود، اما اخیراً به نظر می رسد که جریان‌های مثبتی برای این محصول انحصاری ایکس باکس در جریان است. فصل پنجم محتوای چندنفره هیلو اینفینیت در ماه اکتبر عرضه شد و محتواهای اضافه شده آن به گیم‌پلی باعث افزایش تعداد بازیکنان آن شده است.

Halo Infinite Halo Infinite

در واقع، همانطور که گزارش توسط رسانه Windows Central منتشر شده است، بازی Halo Infinite در حال حاضر بالاتر از‌ آخرین ساخته استودیوی بازی‌سازی بانجی یعنی بازی Destiny 2 در نمودارهای کنسول‌های ایکس باکس برای پر تجربه‌ترین بازی‌ها در منطقه ایالات متحده قرار دارد.

در حالی که بازی Halo Infinite مطمئناً تعداد بازیکنان بیشتری را نسبت به ماه‌های گذشته جذب می‌کند، شایان ذکر است که Destiny 2 برعکس در این زمینه با مشکل مواجه بوده که فعلا بانجی قدمی در این زمینه بر نداشته است. اخیراً گزارش شده که عملکرد ضعیف این محصول به دور اخیر اخراج‌ها در استودیوی بانجی کمک کرده که در این زمینه حدود 100 نفر شغل خود را در استودیو متعلق به زیرمجموعه سونی (Sony) از دست دادند. طبق گزارش‌ها، پیش‌خریدهای بازی Destiny 2: The Final Shape نیز کمتر از انتظارات مدیران هستند.

به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامه‌های بعدی استودیوی سازنده‌اش، وب سایت ویجیاتو را دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.

بررسی پلی استیشن 5 اسلیم

شوکیس بازی Professor Layton and New World of Steam به زودی برگزار می‌شود - ویجیاتو شوکیس بازی Professor Layton and New World of Steam به زودی برگزار می‌شود - ویجیاتو gamingbolt

نظر شما