شناسهٔ خبر: 63660998 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین؛

بسیج برگ برنده ملت ایران در برابر تهدیدات دشمن است

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در خرم آباد گفت: بیش از ۹۳ هزار شهید بسیجی به انقلاب اسلامی تقدیم شده تا دشمن فکر دست درازی به خاک و ناموس کشور را از سر بیرون کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در اجتماع ۳ هزار نفری بسیجیان استان در مصلی الغدیر خرم‌آباد با بیان اینکه دشمن شناسی بسیجیان برگ برنده ملت ایران در برابر تهدیدات است، گفت: بسیجیان همواره در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی در مقابل جنگ نابرابر دشمنان ایستادگی کرده و اکنون در جنگ ترکیبی علیه کشور جانفشانی می‌کنند.
سردار حسین معروفی گفت: بسیج یک تفکر، آرمان و اندیشه است که از عاشورا سرچشمه می گیرد و همه اعمال آن زیبا و برای خدمت به ملت است .
سردار حسین معروفی افزود: بسیج خانه امن نظام مقدس جمهوری اسلامی است و هرکسی که برای سربلندی ایران اسلامی در زمینه‌های مختلف تلاش کند، بسیجی است.
وی گفت: بیش از ۹۳ هزار شهید بسیجی به انقلاب اسلامی تقدیم شده تا دشمن فکر دست درازی به خاک و ناموس کشور را از سر بیرون کند.
سردار معروفی به مردمی بودن و دشمن شناسی بسیجیان اشاره کرد و ادامه داد: این نهاد انقلابی در مقابل دشمن در هر کجای کشور که باشد ایستادگی و جانفشانی می‌کند.
در حاشیه این مراسم میز خدمت دستگاه های مختلف پاسخگوی مشکلات و نیازهای مردم و بسیجیان بود.

<div id="video-display-embed-code_10469690"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4066396/10469690?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما