شناسهٔ خبر: 63658266 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

یادواره شهدای روستای الی بالتای شاهیندژ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ گفت: یادواره های شهدا بهترین محفل برای جهاد تبیین است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  سرهنگ پاسدار منصور یوسفی در مراسم یادواره شهدای روستای الی بالتا گفت: یکی از اهداف مهم برگزاری یادواره شهدا زنده نگه داشتن یاد شهیدان و ارزش‌های اسلامی وانتقال مجاهدت های رزمندگان به نسل جوان است .

وی با اشاره به اینکه امنیت، آرامش و آسایش جامعه مرهون خون پاک شهدا و جانفشانی رزمندگان و بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس است، گفت: باید قدردان این امنیت پایدار در جامعه باشیم.

سرهنگ یوسفی با بیان اینکه رشادت ها و جانفشانی های بسیجیان در طول دوران انقلاب و جنگ تحمیلی با هیچ چیز قابل قیاس نیست، اظهار داشت: همین بسیجیان و رزمندگان بودند که با علم به شهادت در شب های عملیات به میدان مین و خطر زدند و معبرها را باز کردند.

 فرمانده سپاه شاهین دژ در پایان مراسم با بیان اینکه یادواره شهدا باید محفل روشنگری و دشمن شناسی باشد و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در آن نهادینه شود افزود: امروز گردهم آمده ایم تا در راستای برگزاری یادواره شهدا با آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کنیم و اعلام کنیم تا جان در بدن داریم پای این نظام و این انقلاب خواهیم بود.

در پایان مراسم از خانواده معظم شهدا با اهدای لوح تجلیل بعمل آمد.

روستای الی بالتا در منطقه ای کوهستانی  و سی کیلومتری شاهین دژ قرار دارد.

نظر شما