شناسهٔ خبر: 63622734 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خشم مردم لبنان از جنایت رژیم صهیونیستی

حزب الله لبنان با انجام ۱۲ عملیات علیه رژیم صهیونیستی بر گرفتن انتقام شهادت خبرنگار و تصویربردار شبکه تلویزیونی المیادین تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

خشم مردم لبنان از جنایت رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حسن عظیم زاده خبرنگار صداوسیما در مرز لبنان با فلسطین اشغالی درباره آخرین تحولات جنوب لبنان گزارش داده است که در زیر می خوانید:

سوال: از آخرین تحولات جنوب لبنان و شمال اراضی اشغالی به ما بگویید؟
عظیم زاده: دیشب و بامداد امروز صدای آژیر خطر باز هم در شمال اراضی اشغالی به صدا درآمد. رسانه‌های رژیم صهیونیستی باز هم از نفوذ چند پهپاد از جنوب لبنان به شمال اراضی اشغالی خبر دادند. دیشب به نسبت شب‌های گذشته حجم تبادل آتش کمتر بود، اما باز هم صدای انفجار هم در جنوب لبنان در مناطقی مثل ایتاشعب، الماشعب، خیام، عدیسه و کفرکلا شنیده شد.

در شمال اراضی اشغالی هم در شهرک‌های مارگالیوت، کریات شمونه، شلومی، نهاریا و همچنین در بخش‌های دیگری از الجلیل صدای چند انفجار شنیده شد. آقای زیاد مکاری وزیر اطلاع رسانی لبنان هم دیروز و وزیر امور خارجه لبنان جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن خبرنگار و تصویربردار شبکه تلویزیونی المیادین را محکوم کردند.

امروز تشییع جنازه فرح عمر و ربیع معماری خبرنگار و تصویربردار شبکه تلویزیونی المیادین در بیروت و در هورا زینب در زاهیه جنوبی بیروت برگزار خواهد شد.

همچنین دیشب خبرنگاران شبکه‌های مختلف تلویزیونی در میدان در اینجا در منطقه خیام دور هم جمع شدند و  شهادت خبرنگار شبکه المیادین و تصویربردار این شبکه را محکوم کردند.

از عصر دیروز تا به الان هم مردم در منطقه  از جنایات رژیم صهیونیستی به شدت ناراحت هستند، چون علاوه بر خبرنگار و تصویربردار متأسفانه ۵ نفر از شهروندان در جنوب لبنان به شهادت رسیدند.

دیروز حزب الله ۱۲ عملیات انجام داد، ۳ عملیاتش با اعلام انتقام خون فرح عمر خبرنگار، ربیع معماری تصویربردار شبکه المیادین و شهروندان لبنانی بود که در جنوب این کشور با حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند. پایگاه نظامی بیت الحلل و همچنین دو محل تجمع نظامیان صهیونیست یکی در شهرک نظامی المناره و دیگری در خود پایگاه و شهرک نظامی آویویم مورد هدف حزب الله قرار گرفتند و شماری از نظامیان صهیونیست کشته و یا زخمی شدند.

در ۱۲ عملیاتی که دیروز حزب الله انجام داد به اذعان رسانه‌های رژیم صهیونیستی ۹ نفر از نظامیان این رژیم زخمی شدند که حال ۳ نفر از آن‌ها وخیم بود و باز هم رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که بالگرد‌ها زخمی‌ها را از شمال اراضی اشغالی به عمق اراضی اشغالی یعنی به بیمارستان‌های شهر عکا و حیفا منتقل کردند.
پایان.

نظر شما