شناسهٔ خبر: 63601539 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

سرلشکر باقری با فرماندهان ارشد انتظامی کرمان دیدار کرد

رییس کل ستاد نیروهای مسلح با فرماندهان ارشد انتظامی استان کرمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مهر، سرلشکر محمد باقری رییس کل ستاد نیروهای مسلح صبح امروز (سه‌شنبه) در نشست با فرماندهان ارشد انتظامی استان کرمان با حضور سردار رادان فرمانده انتظامی کشور اظهار داشت: ارزیابی میدانی ستاد کل نیروهای مسلح از بخش‌های نظامی و انتظامی سراسر استان کرمان انجام شده است و مجموع گزارش‌ها بر این مبناست که امنیت بحمدالله در مسیر رشد و پیشرفت قرار دارد و نقاط قوت توسعه یافته و کاستی‌ها کاهش داشته است.

سرلشکر باقری بیان کرد: کرمان استانی پهناور و دارای مسایل و مشکلات متعددی است که وظیفه بسیاری بر دوش فرمانده انتظامی و استان قرار دارد و با حداقل امکانات و اقدامات شبانه‌روزی در حال کار هستند.

رییس کل ستاد نیروهای مسلح تصریح کرد: همه شاخص‌های امنیتی استان کرمان رو به بهبود است و جرم و مشکلات کاهش یافته و کارهای بسیار سنگین‌تری بر عهده هم رزمان فرماندهی انتظامی گذاشته شده است و انتظامی در جنوب استان تقویت می‌شود و همچنین اقداماتی در مورد کویر و امنیت جامع‌تر در کویر در دستور کار قرار می‌گیرد.

سرلشگر باقری خاطرنشان کرد: امیدوارم با بسیج امکانات در نیروهای مسلح و کمک استاندار کرمان و مراجع استانی و ملی به انتظامی استان شاهد موفقیت‌های بیش از پیش باشیم.

برچسب‌ها:

نظر شما