شناسهٔ خبر: 63589122 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه

فرهنگ بسیجی به دنبال خدمت بی‌منت است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه با تاکید بر اینکه فرهنگ بسیجی به دنبال خدمت بی‌منت است، گفت: مسئولین در عمل هم بسیجی گونه خدمت کنند و مردم را پشت خط نگذارند تا موجب بدبینی نشوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه، سرهنگ علیرضا مهدی فرمانده سپاه ناحیه ساوه در دیدار اقشار مختلف بسیج با امام جمعه ساوه به مناسبت هفته بسیج گفت: عده‌ای از افراد در دوران فتنه و اغتشاشات به دلیل بی‌بصیرتی و ترسِ از دست دادن منافع دنیوی، از انقلاب و رهبر معظم انقلاب دفاع نکردند تا اگر نظام برگشت ضرر نکنند ولی به برکت خدا و بصیرت بسیجیان ولایتمدار، نظام استوارتر شد.
وی افزود: در دوران زندگی امام خمینی(ره) نیز شاهد بی بصیرتی خواص بودیم و این بسیجیان بودند که همیشه در صحنه بودند.

سرهنگ مهدی با اشاره به فراگیر شدن تفکر بسیج در منطقه بیان کرد: هفته بسیج با دستور تاریخی معمارکبیر انقلاب در سال ۱۳۵۸ تاسیس شد و برکات زیادی برای کشور و جهان داشته است، وقتی جنگ تحمیلی شروع شد، بسیجیان با وجود اینکه دوره نظامی مدرنی ندیده بودند در صحنه حاضر شدند و تا امروز از نظام و انقلاب دفاع کرده‌اند و امروز شاهد رشد و شکوفایی این نهاد مردمی هستیم.
وی با هشدار نسبت به سوء استفاده از آهنگ‌های پیشواز که شامل جملات گهربار رهبر معظم انقلاب و شهدا است، ادامه داد: باید مسئولین اگر آهنگ پیشواز این چنینی انتخاب کرده اند، در عمل هم بسیجی گونه خدمت کنند و مردم را پشت خط نگذارند تا موجب بدبینی نشوند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه با اشاره به برنامه های هفته بسیج خاطرنشان کرد: هرساله باید با قدرت و بهتر، برنامه بسیج انجام شود امسال نیز ۳۵۰ برنامه با ۴۰ عنوان شامل توزیع ۵ جهیزیه، نذر خون، دیدار و برپایی میز خدمت و غیره داریم.

 

نظر شما