شناسهٔ خبر: 63573994 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تشریح برنامه‌های هفته بسیج در فهرج

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فهرج، از اجرای بیش از ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ پاسدار حسن سنجری در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تبریک فرا رسیدن چهل و چهارمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفان گفت: گرامیداشت هفته بسیج، نشانه عشق و وفاداری بسیجیان به نظام و امامین انقلاب است.

وی از "بسیج، امید ملت ایران"، به عنوان شعار امسال هفته بسیج یاد کرد و افزود: هرکجا انقلاب اسلامی ما پیشرفتی دارد، مدیون و مرهون حضور همیشه در عرصه و تاثیرگذار بسیجیان بوده است.

سرهنگ سنجری در ادامه به اهم برنامه‌های هفته بسیج در فهرج اشاره و اظهار کرد: در اولین روز از این هفته مبارک، نواختن زنگ بسیج، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده معظم و معزز شهدا و برگزاری یادواره شهید آبروی محله انجام می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فهرج از دیدار با امام جمعه، برگزاری مسابقات ورزشی بین حوزه‌ای و توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان به عنوان دیگر برنامه‌های این هفته نام برد و بیان کرد: همچنین در طول هفته بسیج اجرای طرح ویزیت رایگان و برگزاری نشست‌های روشنگری و جهاد تبیین در فضای حقیقی و مجازی در دستور کار است.

وی افزود: واکسیناسیون رایگان دام، برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی با محوریت خدمت به محرومین، دیدار با پیشکسوتان بسیجی، تجمع دختران حاج قاسم، شناسایی و تجلیل از نخبگان بسیجی و پویش نذر خون نیز در هفته بسیج اجرایی می شوند.

سرهنگ سنجری با اشاره به برگزاری جشنواره قرآنی و تجلیل از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج و شورای حوزه بیان کرد: برگزاری یادواره‌های خانگی شهدا، برگزاری دعای ندبه در تمامی پایگاه‌های مقاومت، راه اندازی کافه‌های عفاف و حجاب، همایش پیاده روی و حضور با صلابت و سازمان یافته بسیجیان در نماز جمعه، از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در فهرج است.

وی با تاکید بر استمرار دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، از نمایش اقتدار بسیجیان به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های شاخص هفته بسیج نام برد و افزود: همچنین در این هفته، خانه نخبگان شهرستان و ساختمان گردان بیت المقدس افتتاح خواهند شد.

نظر شما