شناسهٔ خبر: 63573178 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیر کل ثبت اسناد و املاک کرمان:

حدنگاری موجب توسعه مناطق جنوبی کرمان می‌شود

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان با اشاره به فواید صدور اسناد رسمی مالکیت، بر ضرورت اقدام فرا دستگاهی در زمینه پیشبرد حداکثری حدنگاری تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

سیدمهدی هاشمی با هدف پیگیری مصوبات سفر معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به شهرستان‌های جنوبی استان کرمان، به جازموریان سفر و با جمعی از دهیاران گفت و گو کرد.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه حدنگاری شهید سلیمانی به منظور اقدام جهادی در راستای صدور اسناد مالکیت شهرستان‌های جنوبی، بیان داشت: گروه نقشه‌برداری قرارگاه، از هفته آینده برای تهیه نقشه املاک روستا‌ها به این مناطق اعزام می‌شود.

هاشمی ضمن حضور در روستا‌های هدف به بررسی موانع و مشکلات پرداخت و با اشاره به فضای همدلی حاکم بر تمامی دستگاه‌ها، صدور اسناد مالکیت روستا‌ها و شهر‌های با جمعیت کمتر از ۲۵ هزار نفر را با همکاری بنیاد مسکن، منابع طبیعی و راه و شهرسازی امکان‌پذیر دانست.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان حدنگاری را دارای مزایای بسیار عنوان و ابراز امیدواری کرد، با توجه به نقش صدور اسناد مالکیت در توسعه بخش کشاورزی و نیز فراهم کردن امکان اخذ تسهیلات خوداشتغالی، حدنگاری بتواند موجب توسعه منطقه شود.

نظر شما