شناسهٔ خبر: 68661858 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

زلزله در نساجی؛ سرمربی استعفا کرد، مدیرعامل برکنار شد

ساری- ایرنا- شکست الهامی و بازیکنانش در یزد مقابل تیم تازه‌وارد چادرملو و ثبت سومین شکست نساجی در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور که نماینده مازندران را به قعر جدول فرستاد، استعفای سرمربی و برکناری مدیرعامل باشگاه و انتصاب علی خطیر به عنوان مدیرعامل باشگاه نساجی را به دنبال داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال نساجی مازندران که شامگاه شنبه در دومین روز از هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف چادرملوی اردکان رفته بود نتوانست روند ناکامی‌هایش در این فصل را متوقف کند و با یک گل از میزبان تازه‌وارد خود شکست خورد. نتیجه‌ای که نساجی را با همان یک امتیاز کسب شده‌اش در هفته دوم رقابت‌ها به قعر جدول فرستاد تا وضعیت این تیم بحرانی‌تر شود.

پس از این مسابقه ساکت الهامی که معمولا در نشست‌های خبری پیش و پس از مسابقه شرکت نمی‌کند به جای دستیارش مصطفی صداقت در نشست خبری حضور یافت و پس از اظهاراتش درباره مسابقه، با به عهده گرفتن مسئولیت شکست، ضمن عذرخواهی از مالک باشگاه اعلام کرد که از سرمربیگری نساجی کناره‌گیری می‌کند.

الهامی در نشست خبری پس از مسابقه گفت: از آقای حدادیان عذرخواهی می‌کنم که نتوانستم مسئولیتم را به درستی انجام دهم. شکست را می‌پذیرم و مسئولیت شکست با من است. از همه بازیکنان هم بابت تلاشی که به خرج دادند تشکر می‌کنم.

وی افزود: ۲ بار گذشته که به نساجی آمدم توانستم شرایط را بهبود ببخشم و این بار نتوانستم. برای نساجی در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم و اعلام می‌کنم که امروز آخرین روز حضورم در نساجی است.

پس از این اظهارات و اعلام استعفای الهامی، علی عالی سخنگوی باشگاه نساجی گفت: آقای الهامی با توجه به شرایطی که درون زمین رقم خورد نظر خودشان را بیان کردند. اما قطعا در مورد این موضوع در باشگاه بحث می‌شود. خود آقای الهامی نیز با آقای حدادیان صحبت خواهد کرد. با توجه به شرایط همیشگی الهامی در نساجی، کمک و امید دادن‌هایش بین هواداران و مسئولان و کسانی که نساجی را دوست دارند، مطئمن باشید قطعا اجازه نمی‌دهند که او به راحتی ما را رها کند. اطمینان دارم با نگاه الهامی بار دیگر به شرایط عادی بازمی‌گردیم و نتایج خوبی کسب می‌کنیم.

هنوز ساعتی از استعفای الهامی و دفاع تلویحی سخنگوی باشگاه از سرمربی نساجی نگذشته بود که از سوی کادر مدیریتی باشگاه اعلام شد حمیدرضا بایندریان مدیرعامل این باشگاه برکنار و علی خطیر مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال با حکم مالک نساجی به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه منصوب شد. بایندریان نیز به عنوان عضو هیئت مدیره به همکاری خود با نساجی ادامه می‌دهد.

ناکامی‌های نساجی در چهار هفته اخیر و از ابتدای فصل تا کنون بسیاری از هواداران این تیم را نگران آینده تنها نماینده مازندران در لیگ برتر فوتبال کشور کرده است. هرچند هنوز این‌که با استعفای الهامی موافقت می‌شود یا او به فعالیتش در نساجی ادامه می‌دهد مشخص نیست. اما به نظر می‌رسد حدادیان با این جابه‌جایی مدیریتی قصد تغییراتی در ساختار باشگاه را دارد.

نساجی در فصل پیشین فوتبال کشور نیز شرایط بحرانی و نگران‌کننده‌ای داشت و تا هفته‌های پایانی یکی از گزینه‌های اصلی سقوط به لیگ آزادگان محسوب می‌شد. نساجی در ۱۳ هفته پایانی فصل قبل با سرمربیگری ساکت الهامی توانست امتیازات لازم برای بقا در لیگ برتر را کسب کند و از سقوط به دسته یک فوتبال کشور بگریزد.

نظر شما