شناسهٔ خبر: 63559459 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران خبر داد:

پیشرفت بیش از ۴۰ درصدی فاز اول طرح «رود دره فرحزاد»

ت️هران بزرگ - ایرنا - معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از پیشرفت بیش از ۴۰ درصدی فاز اول طرح «رود دره فرحزاد» خبر داد و گفت: ۴۲ بوستان محله‌ای، منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای تا سه ماه آینده در سطح شهر تهران به بهره‌برداری خواهد رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حسین نظری روز یکشنبه اظهار کرد: تعداد ۴۲ بوستان شامل ۲۲ بوستان محله‌ای، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای و ۲۰ بوستان مادر و کودک در مناطق یک، ۲، سه، چهار، پنج، ۶ و هشت، ۱۰، ۱۲، ۱۳، ۱۶، ۱۷، ۱۹، ۲۰، ۲۱ و ۲۲ تا پایان امسال تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی در خصوص آخرین وضعیت طرح احیا و ساماندهی رود دره فرحزاد افزود: این طرح یکی از مهمترین طرح‌های شهرداری تهران محسوب می‌شود که در شهرداری های مناطق ۲ و پنج واقع شده، در روند پیشرفت فیزیکی این طرح معارضات ملکی وجود دارد که در حال مذاکره جهت رفع معارضین هستیم.

نظری ادامه داد: فاز اول طرح «رود دره فرحزاد» به مساحت ۴۵ هکتار است که تا پایان امسال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: این طرح تاکنون بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته باید در موعد مقرر افتتاح و برای استفاده عموم شهروندان به بهره‌برداری برسد.

به گفته نظری، فاز بعدی طرح «رود دره فرحزاد» نیز در حال طراحی برای اجرا است.

به گزارش ایرنا، رود دره فرحزاد سال‌های سال بود که محل زندگی تعدادی از معتادان بود که موجب نارضایتی شهروندان بود اما اکنون این رود دره به مکان تفریحی تبدیل شده است.

این رود دره در شمال غربی تهران و در مناطق ۲ و پنج شهرداری تهران قرار دارد.

نظر شما