شناسهٔ خبر: 63541309 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مردم فلسطین با مقاومت بی نظیر خود ماهیت پوشالی رژیم صهیونیستی را آشکار کردند  

امام جمعه ماکو گفت:مردم فلسطین با مقاومت بی نظیر خود ماهیت پوشالی رژیم صهیونیستی را آشکار کردند .

صاحب‌خبر -

مردم فلسطین با مقاومت بی نظیر خود ماهیت پوشالی رژیم صهیونیستی را آشکار کردند  

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،امام جمعه ماکو در مراسم راهپیمایی و تجمع حمایت از مردم مظلوم فلسطین و کودکان با تجلیل از مقاومت مردم غزه و ایستادگی جانانه آن‌ها در برابر اشغالگران صهیونیسم گفت: مردم فلسطین و غزه با مقاومت بی نظیر خود ماهیت پوشالی رژیم صهیونیستی را آشکار کردند. 

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه این رژیم در این جنگ نابرابر به دنبال نسل کشی است افزود: اسرائیل با لشکرکشی از سال ۱۹۴۸ به دنبال توسعه بیشتر و همان شعار نیل تا فرات است و به غیر از توسعه اراضی به دنبال نسل کشی است. 

امام جمعه ماکو در بخشی دیگر از سخنان خود به دروغین بودن ادعای حقوق بشری غرب اشاره و از سکوت سازمان ملل در برابر این جنایت انتقاد و خاطرنشان کرد وعده الهی حق و پیروزی با مسلمانان خواهد بود. 

حجت الاسلام هاشمی در ادامه با اشاره به اینکه حملات اسرائیل به غزه ناشی از ناتوانی دشمن در برابر رزمندگان اسلام است گفت: همه ملت‌های آزادیخواه باید این جنایات وحشیانه رژیم صهیونیست را محکوم و از مردم مظلوم غزه دفاع کنند. 

راهپیمایی مردم ولایت مدار ماکو در حمایت از مردم فلسطین و کودکان غزه همزمان با سراسر استان امروز ساعت ده و نیم با سردادن شعار‌های انقلابی و مرگ بر اسرائیل کودک کش و آمریکای جنایتکار، آغاز و با تجمع مردم در میدان امام حسین با قرائت قطعنامه پایان یافت.

نظر شما